REPOZITORIU UPSC

Evaluarea bazată pe școală și pe muncă în educația adulților

Show simple item record

dc.contributor.author POSȚAN, Liliana
dc.date.accessioned 2023-04-04T13:44:23Z
dc.date.available 2023-04-04T13:44:23Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation POSȚAN, Liliana. Evaluarea bazată pe școală și pe muncă în educația adulților. În: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării", 4-5 noiembrie 2022. Chişinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp.193-201. ISBN 978-9975-46-694-3. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-694-3
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4561
dc.description Educația și învățarea la adulți se regăsește în ramuri precum educația, economia, sociologia, culturologia, antropologia, iar evaluarea în acest domeniu are conexiuni cu acestea. În articol analizăm evaluarea bazată pe școală și pe muncă în educația adulților. Ne referim la studiile din domeniu, constatând că problema evaluării este abordată de către cercetători insuficient, superficial și nespecific, dar totodată enumerăm unele studii și documente în domeniu. Ne referim la evaluarea eficienței și eficacității învățării la vârstele adulte, enunțând modelul evaluării sistemice (organizaţionale), criteriul de evaluare fiind eficienţa și modelul andragogic (personal), criteriul de evaluare fiind eficacitatea. en_US
dc.description.abstract Adult education and learning can be found in fields such as education, economics, sociology, cult urology, anthropology, and assessment in this field has connections with them. In the article we look at school-based and work-based assessment in adult education. We refer to the studies in the field, noting that the evaluation problem is addressed by researchers insufficiently, superficially and non-specifically, but at the same time we list some studies and documents in the field. We refer to the evaluation of the efficiency and effectiveness of learning at adult ages stating the systemic (organizational) evaluation model, the evaluation criterion being efficiency and the andragogic (personal) model, the evaluation criterion being effectiveness. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Assessment en_US
dc.subject Adult education en_US
dc.subject School-based assessment en_US
dc.subject Work-based assessment en_US
dc.subject Evaluare en_US
dc.subject Educația adulților en_US
dc.subject Evaluarea bazată pe școală en_US
dc.subject Evaluarea bazată pe muncă en_US
dc.title Evaluarea bazată pe școală și pe muncă în educația adulților en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account