dc.contributor.author |
POSȚAN, Liliana |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-04T13:44:23Z |
|
dc.date.available |
2023-04-04T13:44:23Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
POSȚAN, Liliana. Evaluarea bazată pe școală și pe muncă în educația adulților. În: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării", 4-5 noiembrie 2022. Chişinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp.193-201. ISBN 978-9975-46-694-3. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-694-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4561 |
|
dc.description |
Educația și învățarea la adulți se regăsește în ramuri precum educația, economia, sociologia, culturologia, antropologia, iar evaluarea în acest domeniu are conexiuni cu acestea. În articol analizăm evaluarea bazată pe școală și pe muncă în educația adulților. Ne referim la studiile din domeniu, constatând că problema evaluării este abordată de către cercetători insuficient, superficial și nespecific, dar totodată enumerăm unele studii și documente în domeniu. Ne referim la evaluarea eficienței și eficacității învățării la vârstele adulte, enunțând modelul evaluării sistemice (organizaţionale), criteriul de evaluare fiind eficienţa și modelul andragogic (personal), criteriul de evaluare fiind eficacitatea. |
en_US |
dc.description.abstract |
Adult education and learning can be found in fields such as education, economics, sociology, cult urology, anthropology, and assessment in this field has connections with them. In the article we look at school-based and work-based assessment in adult education. We refer to the studies in the field, noting that the evaluation problem is addressed by researchers insufficiently, superficially and non-specifically, but at the same time we list some studies and documents in the field. We refer to the evaluation of the efficiency and effectiveness of learning at adult ages stating the systemic (organizational) evaluation model, the evaluation criterion being efficiency and the andragogic (personal) model, the evaluation criterion being effectiveness. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Assessment |
en_US |
dc.subject |
Adult education |
en_US |
dc.subject |
School-based assessment |
en_US |
dc.subject |
Work-based assessment |
en_US |
dc.subject |
Evaluare |
en_US |
dc.subject |
Educația adulților |
en_US |
dc.subject |
Evaluarea bazată pe școală |
en_US |
dc.subject |
Evaluarea bazată pe muncă |
en_US |
dc.title |
Evaluarea bazată pe școală și pe muncă în educația adulților |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |