REPOZITORIU UPSC

Metode interactive de evaluare în învățământul primar

Show simple item record

dc.contributor.author PANAGHIU, Aurelia
dc.date.accessioned 2023-04-04T12:36:14Z
dc.date.available 2023-04-04T12:36:14Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation PANAGHIU, Aurelia. Metode interactive de evaluare în învățământul primar. În: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării", 4-5 noiembrie 2022. Chişinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp.175-180. ISBN 978-9975-46-694-3. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-694-3
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4555
dc.description Problema evaluării reprezintă un subiect actual, discutat în diverse activități educaționale. Evaluarea rezultatelor învăţării semnifică trecerea de la transmiterea cunoştinţelor la însuşirea cunoştinţelor prin emiterea unor judecăți de valoare. Evaluarea interactivă presupune existenţa unui parteneriat între agenţii educaţionali, care are la bază procesul de colaborare şi de negociere constructivă în procesul de învăţare şi evaluare. Scopurile principale ale evaluării interactive sunt cel de stimulare a capacităţii de autoevaluare a subiectului implicat în proces, de conştientizare a nevoii şi de sporire a încrederii în forţele propriile ale educatului. Metodele de evaluare interactive sunt, de fapt, adaptări specifice, particularizări, ale metodelor didactice, fie ele clasice sau moderne. en_US
dc.description.abstract The issue of evaluation is a current topic, discussed in various educational activities. The evaluation of learning results signifies the transition from the transmission of knowledge to the acquisition of knowledge by issuing value judgments. Interactive evaluation assumes the existence of a partnership between educational agents, which is based on the process of collaboration and constructive negotiation in the learning and evaluation process. The main goals of the interactive evaluation are to stimulate the self-evaluation capacity of the subject involved in the process, to raise awareness of needs and to increase confidence in the educated person's own strengths. Interactive evaluation methods are, in fact, specific adaptations, customizations, of didactic methods, be they classic or modern. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Assessment en_US
dc.subject Interactive assessment methods en_US
dc.subject Young school age students en_US
dc.subject Evaluare en_US
dc.subject Metode de evaluare interactivă en_US
dc.subject Elevi de vârstă școlară mică en_US
dc.title Metode interactive de evaluare în învățământul primar en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account