dc.contributor.author |
ONOFREI, Cornelia |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-04T09:54:58Z |
|
dc.date.available |
2023-04-04T09:54:58Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
ONOFREI, Cornelia. Perspective de realizare a evaluării competențelor școlare. În: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării", 4-5 noiembrie 2022. Chişinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp.162-168. ISBN 978-9975-46-694-3. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-694-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4553 |
|
dc.description |
Evaluarea este o parte integrantă a predării - învățării, oferind, în primul rând, profesorilor și elevilor informațiile necesare pentru dezvoltarea optimă a procesului educațional. Importanța abordării evaluative devine din ce în ce mai pronunțată și recunoscută ca fiind direct legată de reforma educațională din România. |
en_US |
dc.description.abstract |
Assessment is an integral part of teaching - learning, primarily providing teachers and students with the information needed for optimal process development. Importance evaluative approach is becoming increasingly pronounced and recognized as directly linked to the educational reform in Romania. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Assessment |
en_US |
dc.subject |
Measurement |
en_US |
dc.subject |
Performance descriptors |
en_US |
dc.subject |
Evaluare |
en_US |
dc.subject |
Măsurare |
en_US |
dc.subject |
Descriptori de performanță |
en_US |
dc.title |
Perspective de realizare a evaluării competențelor școlare |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |