REPOZITORIU UPSC

Conținuturi literare în învățământul primar : Suport de curs

Show simple item record

dc.contributor.author POPA, Natalia
dc.date.accessioned 2023-04-03T12:38:07Z
dc.date.available 2023-04-03T12:38:07Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation POPA, Natalia. Conținuturi literare în învățământul primar : Suport de curs / Universitatea Pedagogica de Stat "Ion Creanga" din Chișinău, Facultatea Științe ale Educației, Catedra Pedagogia Învăţământului Primar. Chişinău : [s. n.], 2023 (CEP UPSC). 96 p. ISBN 978-9975-46-706-3. ISBN 978-9975-46-707-0 (PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-707-0
dc.identifier.isbn 978-9975-46-706-3
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4549
dc.description.abstract Lucrarea se adresează studenților programelor de studii superioare de licență în domeniul de formare profesională Pedagogie în învățământul primar a Universității Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chișinău și reprezintă un suport de învățare la unitatea de curs Conținuturi literare în învățământul primar din cadrul modulului Praxiologia lecturii și scrierii. Suportul dat este structurat conform unităților de învățare proiectate în curriculumul unității de curs Conținuturi literare în învățământul primar. Pentru fiecare dintre aceste unități de învățare: • se prezintă conținuturile de învățare în cadrul activităților de curs și seminar, produsele preconizate pentru studiul individual al studenților; • se propun repere teoretice, sarcini pentru seminar, metode și tehnici de lectură și sugestii metodologice privind aplicarea acestora. Prezentul suport poate fi folosit pentru formarea inițială și continuă a cadrelor didactice la nivelul învățământului primar. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Conținuturi literare en_US
dc.subject Învățământ primar en_US
dc.subject Unități de învățare en_US
dc.title Conținuturi literare în învățământul primar : Suport de curs en_US
dc.type Learning Object en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account