dc.contributor.author |
JARDAN, Corina |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-03T09:44:35Z |
|
dc.date.available |
2023-04-03T09:44:35Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
JARDAN, Corina. Strategii de evaluare a rezultatelor școlare din clasele primare la disciplina limba și literatura română. În: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării", 4-5 noiembrie 2022. Chişinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp.111-115. ISBN 978-9975-46-694-3. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-694-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4538 |
|
dc.description |
Strategiile de evaluare includ un ansamblu de metode, forme, tehnici structurate în raport de obiectivele specifice ale activității didactice și se clasifică în dependență de mai multe criterii. La disciplina limba și literatura română în clasele primare cel mai des se utilizează următoarele tipuri de evaluări: evaluarea inițială, evaluarea formativă și evaluarea sumativă. |
en_US |
dc.description.abstract |
Evaluation strategies include a set of methods, forms, techniques structured in relation to the specific objectives of the didactic activity and are classified depending on several criteria. In the discipline of Romanian language and literature in primary classes, the following types of assessments are most often used: initial assessment, formative assessment and summative assessment. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Evaluation |
en_US |
dc.subject |
Types of evaluation |
en_US |
dc.subject |
Students |
en_US |
dc.subject |
Evaluation tools |
en_US |
dc.subject |
Evaluare |
en_US |
dc.subject |
Tipuri de evaluare |
en_US |
dc.subject |
Elevi |
en_US |
dc.subject |
Instrumente de evaluare |
en_US |
dc.title |
Strategii de evaluare a rezultatelor școlare din clasele primare la disciplina limba și literatura română |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |