REPOZITORIU UPSC

Modalități de evaluare a rezultatelor școlare la disciplina limba și literatura română

Show simple item record

dc.contributor.author GOLUBIȚCHI, Silvia
dc.contributor.author BUNESCU-URSU, Lucia
dc.date.accessioned 2023-03-31T09:58:52Z
dc.date.available 2023-03-31T09:58:52Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation GOLUBIȚCHI, Silvia, BUNESCU-URSU, Lucia. Modalități de evaluare a rezultatelor școlare la disciplina limba și literatura română. În: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării", 4-5 noiembrie 2022. Chişinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp.94-100. ISBN 978-9975-46-694-3. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-694-3
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4535
dc.description Studiul reprezintă rezultatele cercetării modalităților de evaluare la disciplina limba și literatura română în vederea valorificării unităților de conținut și a produselor școlare pentru elevii din gimnaziu. O evaluare eficientă presupune învățarea exprimată prin cunoștințe, abilități/aptitudini concrete, activități-cheie sau sarcini de muncă complexe, specifice vârstei, pe care elevul le poate demonstra în varii contexte. Evaluarea evidențiază nu doar aspectele calitative și cantitative, dar și judecata de valoare a elevului, reclamând dovada formării diverselor competențe specifice disciplinei. Produsele școlare, ca rezultat al învățării, vor spori motivația intrinsecă. en_US
dc.description.abstract The study represents the results of the research of evaluation methods in the discipline of Romanian language and literature for the valorization of content units and school products for secondary school students. Effective assessment involves learning expressed through concrete knowledge, skills/skills, key activities or complex, age-specific tasks that the student can demonstrate in various contexts. The assessment highlights not only the qualitative and quantitative aspects, but also the student's value judgment, demanding proof of the formation of various subject-specific skills. School products, as a result of learning, will enhance intrinsic motivation. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Assessment methods and techniques en_US
dc.subject School product en_US
dc.subject Written test en_US
dc.subject Project en_US
dc.subject Debate en_US
dc.subject Oral questioning en_US
dc.subject Quintilian's grid en_US
dc.subject Metode și tehnici de evaluare en_US
dc.subject Produs școlar en_US
dc.subject Probă scrisă en_US
dc.subject Proiectul en_US
dc.subject Dezbaterea en_US
dc.subject Chestionarea orală en_US
dc.subject Grila lui Quintilian en_US
dc.title Modalități de evaluare a rezultatelor școlare la disciplina limba și literatura română en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account