dc.contributor.author |
COJOCARU, Victoria |
|
dc.contributor.author |
CARA, Angela |
|
dc.contributor.author |
GOLUBIȚCHI, Silvia |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-31T09:17:20Z |
|
dc.date.available |
2023-03-31T09:17:20Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
COJOCARU, Victoria, CARA, Angela, GOLUBIȚCHI, Silvia. Reconceptualizarea evaluării rezultatelor școlare din perspectiva paradigmei competențelor : Ghid metodologic / Chişinău: Tipografia UST, 2022. 82 p. ISBN 978-9975-76-414-8. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-414-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4533 |
|
dc.description.abstract |
Relevanţa ghidului metodologic constă în reconceptualizarea evaluării rezultatelor şcolare în învățământul general, în contextul conceptului de competenţă şcolară, în scopul gestionării şi asigurării calităţii, reliefând importanţa implicării procesului de evaluare în vederea dezvoltării şi consolidării capacităţii de învăţare. Lucrarea, prin descrierea modelelor de evaluare/ metodelor de evaluare alternativă, prezintă interes şi valoare pentru factorii de decizie, pentru cadrele didactice şi actorii educaționali privind evaluarea rezultatelor școlare în învățământul general – axă a procesului de evaluare a actualului model de învăţare. Ghidul metodologic este un suport didactic pentru toți doritorii preocupați de activitatea educațională, de dorința de a implementa diverse aspecte ale evaluării rezultatelor școlare. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Evaluarea rezultatelor școlare |
en_US |
dc.subject |
Competenţe şcolare |
en_US |
dc.subject |
Învățământ general |
en_US |
dc.title |
Reconceptualizarea evaluării rezultatelor școlare din perspectiva paradigmei competențelor : Ghid metodologic |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |