REPOZITORIU UPSC

Evaluarea alternativă a modulelor la alegere. Metoda proiectului la informatică în ciclul liceal

Show simple item record

dc.contributor.author CERNEI, Andriana
dc.date.accessioned 2023-03-31T07:35:04Z
dc.date.available 2023-03-31T07:35:04Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation CERNEI, Andriana. Evaluarea alternativă a modulelor la alegere. Metoda proiectului la informatică în ciclul liceal. În: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării", 4-5 noiembrie 2022. Chişinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2023, pp.51-58. ISBN 978-9975-46-694-3. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-694-3
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4525
dc.description Evaluarea reprezintă una dintre cele trei componente operaţionale fundamentală a procesului de învăţământ, alături de predare și învățare. Aceasta constituie elementul care reglează conexiunea inversă în procesul de predare-învățare-evaluare, anunțând despre eficienţa strategiilor şi metodelor de predare-învăţare alese. Materialul de față propune o trecere în revistă a conceptului de evaluare, subliniază metodele moderne de evaluare la disciplina Informatica propuse în documentele de politici educaționale, dar și detaliază metoda proiectului ca o metodă eficientă de evaluare în cadrul modulelor la alegere în ciclul liceal. en_US
dc.description.abstract Evaluation is one of the three fundamental operational components of the educational process, along with teaching and learning. This is the element that regulates the reverse connection in the teaching-learning-evaluation process, announcing the effectiveness of the chosen teaching-learning strategies and methods. The present material proposes a review of the evaluation concept, underlines the modern evaluation methods for the Informatics discipline proposed in the educational policy documents, but also details the project method as an effective method of evaluation within the optional modules in the high school cycle. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Teachers en_US
dc.subject Assessment en_US
dc.subject Quality in education en_US
dc.subject General education en_US
dc.subject Lifelong learning en_US
dc.subject Experiments in the humanities en_US
dc.subject Cadru didactic en_US
dc.subject Evaluare en_US
dc.subject Calitate în educație en_US
dc.subject Învățământ general en_US
dc.subject Competență en_US
dc.subject Informatica en_US
dc.subject Învățare pe tot parcursul vieții en_US
dc.subject Realizarea experimentelor în științele umanistice en_US
dc.title Evaluarea alternativă a modulelor la alegere. Metoda proiectului la informatică în ciclul liceal en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account