Abstract:
A successful project evaluation should be a key management strategy. However, there are only a few studies that address the evaluation process in practice. This paper presents the results of a survey conducted among experienced project managers in the field of educational projects. The results show that possibilities to learn from experience and project management are missed due to the lack of systematic evaluation of the results. Systemic evaluation involves well-defined criteria, associated with standardized assessment tests, and requires a certain level of expertise from the evaluator.
Description:
Evaluarea reușită a proiectelor ar trebui să fie un proces-cheie în managementul proiectelor. Cu toate acestea, există doar câteva studii care abordează procesul de evaluare în practică. Acest articol prezintă rezultatele unui sondaj de opinie realizat în rândul managerilor de proiecte cu experiență în domeniul proiectelor educaționale. Rezultatele arată că posibilitățile de învățare din experiențele dobândite și de management a proiectelor sunt ratate din cauza lipsei unei evaluări sistemice a rezultatelor. Evaluarea sistemică presupune criterii bine determinate, fiind asociată cu evaluarea prin teste standardizate și presupune un anumit nivel de expertiză a celui care o realizează.