dc.contributor.author |
ROTARI, Natalia |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-28T07:59:12Z |
|
dc.date.available |
2023-03-28T07:59:12Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
ROTARI, Natalia. Formarea conștiinței ecologice și sporirea motivației pentru învățare la elevii din ciclul gimnazial în cadrul orelor de chimie. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 28-29 septembrie 2018, vol. 1 : Ştiinţe Exacte şi ale Naturii şi Didactica Ştiinţelor Exacte şi ale Naturii. Chişinău: UST, 2018, pp. 215-220. ISBN 978-9975-76-252-6. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-248-9 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-252-6 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4503 |
|
dc.description |
Starea actuală nefastă a mediului ambiant, determinată de disconcordanța dintre viteza modificărilor distrugătoare și timpul de dezvoltare a acțiunilor de control și prognozare, necesită implicarea tuturor membrilor societății, inclusiv a elevilor, care sunt membrii activi ai societății viitorului. O implicare importantă în formarea unei atitudini ecologice îi revine disciplinei de studiu Chimia, care prin combinarea unor situații-problemă/proiecte cu unele conținuturi ecologice/probleme ecologice face posibilă atât implicarea directă a elevului în unele probleme ecologice, cât și sporirea motivației pentru studierea substanțelor și proceselor chimice. |
en_US |
dc.description.abstract |
The current bad environmental situation, driven by the disparity between the speed of destructive changes and the timing of development of control and forecasting actions, requires the involvement of members of society, including pupils. An important involvement in the formation of an ecological attitude lies with the study discipline „Chemistry”, which by combining some problem situations / projects with some ecological / ecological issues makes it possible both for the pupil to directly engage with some ecological problems and for the loss of motivation for the study of chemical substances and processes. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Metode de predare a chimiei |
en_US |
dc.subject |
Dezechilibru ecologic |
en_US |
dc.subject |
Conștiință ecologică |
en_US |
dc.subject |
Situație-problemă |
en_US |
dc.subject |
Methods of teaching chemistry |
en_US |
dc.subject |
Ecological imbalance |
en_US |
dc.subject |
Ecological consciousness |
en_US |
dc.subject |
Problem situation |
en_US |
dc.title |
Formarea conștiinței ecologice și sporirea motivației pentru învățare la elevii din ciclul gimnazial în cadrul orelor de chimie |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |