REPOZITORIU UPSC

Formarea conștiinței ecologice și sporirea motivației pentru învățare la elevii din ciclul gimnazial în cadrul orelor de chimie

Show simple item record

dc.contributor.author ROTARI, Natalia
dc.date.accessioned 2023-03-28T07:59:12Z
dc.date.available 2023-03-28T07:59:12Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation ROTARI, Natalia. Formarea conștiinței ecologice și sporirea motivației pentru învățare la elevii din ciclul gimnazial în cadrul orelor de chimie. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 28-29 septembrie 2018, vol. 1 : Ştiinţe Exacte şi ale Naturii şi Didactica Ştiinţelor Exacte şi ale Naturii. Chişinău: UST, 2018, pp. 215-220. ISBN 978-9975-76-252-6. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-248-9
dc.identifier.isbn 978-9975-76-252-6
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4503
dc.description Starea actuală nefastă a mediului ambiant, determinată de disconcordanța dintre viteza modificărilor distrugătoare și timpul de dezvoltare a acțiunilor de control și prognozare, necesită implicarea tuturor membrilor societății, inclusiv a elevilor, care sunt membrii activi ai societății viitorului. O implicare importantă în formarea unei atitudini ecologice îi revine disciplinei de studiu Chimia, care prin combinarea unor situații-problemă/proiecte cu unele conținuturi ecologice/probleme ecologice face posibilă atât implicarea directă a elevului în unele probleme ecologice, cât și sporirea motivației pentru studierea substanțelor și proceselor chimice. en_US
dc.description.abstract The current bad environmental situation, driven by the disparity between the speed of destructive changes and the timing of development of control and forecasting actions, requires the involvement of members of society, including pupils. An important involvement in the formation of an ecological attitude lies with the study discipline „Chemistry”, which by combining some problem situations / projects with some ecological / ecological issues makes it possible both for the pupil to directly engage with some ecological problems and for the loss of motivation for the study of chemical substances and processes. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Metode de predare a chimiei en_US
dc.subject Dezechilibru ecologic en_US
dc.subject Conștiință ecologică en_US
dc.subject Situație-problemă en_US
dc.subject Methods of teaching chemistry en_US
dc.subject Ecological imbalance en_US
dc.subject Ecological consciousness en_US
dc.subject Problem situation en_US
dc.title Formarea conștiinței ecologice și sporirea motivației pentru învățare la elevii din ciclul gimnazial în cadrul orelor de chimie en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account