REPOZITORIU UPSC

Studiul energeticii procesului de substituție a unor liganzi din compuși coordinativi

Show simple item record

dc.contributor.author CODREANU, Sergiu
dc.contributor.author ARSENE, Ion
dc.contributor.author COROPCEANU, Eduard
dc.date.accessioned 2023-03-28T07:50:58Z
dc.date.available 2023-03-28T07:50:58Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation CODREANU, Sergiu, ARSENE, Ion, COROPCEANU, Eduard. Studiul energeticii procesului de substituție a unor liganzi din compuși coordinativi. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 28-29 septembrie 2018, vol. 1 : Ştiinţe Exacte şi ale Naturii şi Didactica Ştiinţelor Exacte şi ale Naturii. Chişinău: UST, 2018, pp. 204-209. ISBN 978-9975-76-252-6. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-248-9
dc.identifier.isbn 978-9975-76-252-6
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4501
dc.description În scopul realizării unui învățământ modern, formativ, considerăm procesul de predare-învățare-evaluare interdisciplinară la chimie ca un factor important și determinant. Studierea interdisciplinară a conținuturilor de la diferite discipline de învățământ va contribui substanțial la educarea studenților chimiști, la formarea și dezvoltarea competențelor specifice chimiei, a unei gândiri logice și flexibile, la o fixare și sistematizare mai bună a cunoștințelor teoretice și a capacității lor de aplicare în practică. În acest scop, utilizarea diferitor programe de calcul a energeticii moleculare, a unor procese chimice ce decurg în sistemele analizate, de vizualizare a structurii ș.a., necesită o abordarea interdisciplinară a cunoștințelor, aptitudinilor și abilităților din domeniul chimiei în special, cât și din informatică, fizică, matematică. Această abordare interdisciplinară prezintă o provocare și în același timp o necesitate pentru studenții chimiști ca viitori specialiști în domeniul educațional. en_US
dc.description.abstract In order to achieve a modern, formative education, we consider the process of interdisciplinary teaching-learning-chemistry as an important and determinant factor. Interdisciplinary study of content from different educational disciplines will substantially contribute to the education of chemistry students, to the formation and development of chemistry-specific skills, logical and flexible thinking, to a better fixation and systematization of theoretical knowledge and their ability to apply practice. To this end, the use of various molecular energy computational programs, chemical processes flowing into the analyzed systems, visualization of the structure, a., requires an interdisciplinary approach to knowledge, skills and abilities in the field of chemistry in particular as well as in mathematics, computer science, and physics. This interdisciplinary approach presents both a challenge and a necessity for both chemists and prospective specialists in the field. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Metode de predare a chimiei en_US
dc.subject Interdisciplinaritate en_US
dc.subject Studiu energetic en_US
dc.subject Competență specifică en_US
dc.subject Compus coordinativ en_US
dc.subject Chemistry teaching methods en_US
dc.subject Interdisciplinarity en_US
dc.subject Energetic study en_US
dc.subject Specific competence en_US
dc.subject Coordinative compound en_US
dc.title Studiul energeticii procesului de substituție a unor liganzi din compuși coordinativi en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account