REPOZITORIU UPSC

Eficientizarea procesului de evaluare a elevilor la chimie în baza unor tehnologii informaționale

Show simple item record

dc.contributor.author CHIȘCA, Diana
dc.contributor.author COROPCEANU, Eduard
dc.date.accessioned 2023-03-28T07:43:45Z
dc.date.available 2023-03-28T07:43:45Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation CHIȘCA, Diana, COROPCEANU, Eduard. Eficientizarea procesului de evaluare a elevilor la chimie în baza unor tehnologii informaționale. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 28-29 septembrie 2018, vol. 1 : Ştiinţe Exacte şi ale Naturii şi Didactica Ştiinţelor Exacte şi ale Naturii. Chişinău: UST, 2018, pp. 197-203. ISBN 978-9975-76-252-6. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-248-9
dc.identifier.isbn 978-9975-76-252-6
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4500
dc.description Scopul acestei lucrări este demonstrarea eficienței utilizării tehnologiilor informației și comunicațiilor (TIC) pentru evaluarea cunoștințelor elevilor la chimie. Au fost selectate și aplicate la clasele de elevi, metode de evaluare cum ar fi: Quizizz, Plickers și My Test. Sa constatat că, în general, utilizarea metodelor prezentate pentru evaluarea cunoștințelor la chimie este eficientă și facilitează procesul de evaluare, verificare și prelucrare a rezultatelor. De asemenea, acest studiu a identificat caracteristicile pedagogice și tehnologice ale didacticii chimiei prin intermediul computerului. Caracteristicile esențiale identificate pot contribui la îmbunătățirea procesului de evaluare, prin acumularea resurselor necesare și pot avea impact pozitiv asupra schimbarilor din educație. en_US
dc.description.abstract The purpose of this paper is to demonstrate the efficiency of the use of information and communication technologies (ICT) for the assessment of students' knowledge in chemistry. It has been selected and applied to pupils, such technologies as: Quizizz, Plickers and My Test. It has been found that, in generally, the use of the presented methods for the assessment of knowledge in chemistry is efficient and facilitates the process of evaluation, checking and processing of results. This study also identified the pedagogical and technological characteristics of the chemistry didactics through the computer. The key features identified can help improve the evaluation process by accumulating the necessary resources and can have positive impact on the changes in education. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Metode de evaluare la chimie en_US
dc.subject TIC în evaluarea la chimie en_US
dc.title Eficientizarea procesului de evaluare a elevilor la chimie în baza unor tehnologii informaționale en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account