dc.contributor.author |
VÎȘCU, Irina |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-27T14:28:12Z |
|
dc.date.available |
2023-03-27T14:28:12Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
VÎȘCU, Irina. Impactul metodelor învățării active la studenți în treapta universitară. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 28-29 septembrie 2018, vol. 1 : Ştiinţe Exacte şi ale Naturii şi Didactica Ştiinţelor Exacte şi ale Naturii. Chişinău: UST, 2018, pp. 129-134. ISBN 978-9975-76-252-6. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-248-9 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-252-6 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4488 |
|
dc.description |
În prezent, procesul de învățare necesită o îmbunătățire continuă, deoarece există o schimbare a priorităților și a valorilor sociale: progresul științific și tehnologic este recunoscută drept mijloc care ajută la atingerea unui nivel de producție, care îndeplinește cel mai bine cerințele sociale, ajută în mod constant la creșterea nevoilor umane, duce la dezvoltarea bogăției spirituale a individului. Prin urmare, situația actuală necesită o schimbare radicală a strategiei și tacticii de formare în instituțiile educaționale. În acest sens, utilizarea metodelor învățării active este o parte esențială pentru îmbunătățirea eficienței procesului de învățare în scopul formării. |
en_US |
dc.description.abstract |
At present, the learning process requires continuous improvement as there is a shift in social priorities and values: scientific and technological progress is recognized as a means of achieving a production level that best meets social requirements, helps constantly increasing human needs, leads to the development of the spiritual wealth of the individual. Therefore, the current situation requires a radical change of strategy and training tactics in educational institutions. In this respect, the use of active learning methods is an essential part of improving the efficiency of the learning process for training purposes. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Metoda învâţării active |
en_US |
dc.subject |
Învăţământ universitar |
en_US |
dc.title |
Impactul metodelor învățării active la studenți în treapta universitară |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |