dc.contributor.author |
RACU, Iulia |
|
dc.contributor.author |
GANGAN, Tatiana |
|
dc.date.accessioned |
2016-12-23T07:56:33Z |
|
dc.date.available |
2016-12-23T07:56:33Z |
|
dc.date.issued |
2015-11 |
|
dc.identifier.citation |
Racu, Iulia; Gangan, Tatiana. Interrelația dintre inteligența emoțională și personalitate la adolescenți = Emotional intelligence and personality at adolescents. In: Psihologie. Pedagogie specială. Asistenţă socială. 2015. № 4(41). P. 98-103. Bibliogr.- 4 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/447 |
|
dc.description |
Demersul experimental cuprinde studiul inteligenței emoționale la adolescenți. Conform rezultatelor cercetării atestăm că 8% din adolescenții din lotul experimental manifestă un nivel ridicat de inteligență emoțională. De asemenea am identificat și legătura dintre inteligența emoțională și trăsăturile de personalitate la adolescenți. Astfel adolescenților cu nivel ridicat de inteligență emoțională le sunt definitorii următoarele trăsături de personalitate: conștiinciozitate, perseverență, seriozitate, prudență, stăpânire de sine, autocontrol ridicat, respectarea regulilor existente, calmitate și echilibru. |
en_US |
dc.description.abstract |
The given research is focused on the study of emotional intelligence at adolescents. According to results 8% of the adolescents have a high level of emotional intelligence. The experimental approach identified the main personality traits defining for adolescents with high level of emotional intelligence: perseverance, prudence, high self-control, emotional stability, self –confidence, sociability and cooperation with others. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
Psihologie |
en_US |
dc.subject |
Psihologie--inteligenta emotionala--adolescenti |
en_US |
dc.subject |
Psihologia adolescentului--personalitate--inteligenta emotionala |
en_US |
dc.title |
Interrelația dintre inteligența emoțională și personalitate la adolescenți |
en_US |
dc.title.alternative |
Emotional intelligence and personality at adolescents |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |