| dc.contributor.author | SARANCIUC-GORDEA, Liliana | |
| dc.date.accessioned | 2023-03-20T09:28:36Z | |
| dc.date.available | 2023-03-20T09:28:36Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.identifier.citation | SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Modalități de valorificare a învățării prin cooperare la lecțiile de dezvoltare personală în clasele primare. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 27-28 septembrie 2019. Vol. 2: Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogie şi Didactica Învăţământului Primar şi Preşcolar. Chişinău: UST, 2019, pp.161-165. ISBN 978-9975-76-285-4. | en_US |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-76-283-0 | |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-76-285-4 | |
| dc.identifier.uri | http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4465 | |
| dc.description | Articolul dat abordează aspectele teoretice, metodologice și normative de învățare prin cooperare la lecțiile de dezvoltare personală în clasele primare prin strategii interactive de grup. | en_US |
| dc.description.abstract | This article addresses the theoretical, methodological and normative aspects of cooperative learning to personal development lessons in primary classes through group interactive strategies. | en_US |
| dc.language.iso | ro | en_US |
| dc.publisher | Universitatea de Stat din Tiraspol | en_US |
| dc.subject | Cooperative learning | en_US |
| dc.subject | Personal development | en_US |
| dc.subject | Interactive group strategies | en_US |
| dc.subject | Învățare prin cooperare | en_US |
| dc.subject | Strategii interactive de grup | en_US |
| dc.subject | Dezvoltare personală | en_US |
| dc.title | Modalități de valorificare a învățării prin cooperare la lecțiile de dezvoltare personală în clasele primare | en_US |
| dc.type | Article | en_US |