REPOZITORIU UPSC

Modalități de valorificare a învățării prin cooperare la lecțiile de dezvoltare personală în clasele primare

Show simple item record

dc.contributor.author SARANCIUC-GORDEA, Liliana
dc.date.accessioned 2023-03-20T09:28:36Z
dc.date.available 2023-03-20T09:28:36Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Modalități de valorificare a învățării prin cooperare la lecțiile de dezvoltare personală în clasele primare. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 27-28 septembrie 2019. Vol. 2: Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogie şi Didactica Învăţământului Primar şi Preşcolar. Chişinău: UST, 2019, pp.161-165. ISBN 978-9975-76-285-4. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-283-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-285-4
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4465
dc.description Articolul dat abordează aspectele teoretice, metodologice și normative de învățare prin cooperare la lecțiile de dezvoltare personală în clasele primare prin strategii interactive de grup. en_US
dc.description.abstract This article addresses the theoretical, methodological and normative aspects of cooperative learning to personal development lessons in primary classes through group interactive strategies. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Cooperative learning en_US
dc.subject Personal development en_US
dc.subject Interactive group strategies en_US
dc.subject Învățare prin cooperare en_US
dc.subject Strategii interactive de grup en_US
dc.subject Dezvoltare personală en_US
dc.title Modalități de valorificare a învățării prin cooperare la lecțiile de dezvoltare personală în clasele primare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account