dc.contributor.author |
SARANCIUC-GORDEA, Liliana |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-20T09:28:36Z |
|
dc.date.available |
2023-03-20T09:28:36Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Modalități de valorificare a învățării prin cooperare la lecțiile de dezvoltare personală în clasele primare. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 27-28 septembrie 2019. Vol. 2: Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogie şi Didactica Învăţământului Primar şi Preşcolar. Chişinău: UST, 2019, pp.161-165. ISBN 978-9975-76-285-4. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-283-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-285-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4465 |
|
dc.description |
Articolul dat abordează aspectele teoretice, metodologice și normative de învățare prin cooperare la lecțiile de dezvoltare personală în clasele primare prin strategii interactive de grup. |
en_US |
dc.description.abstract |
This article addresses the theoretical, methodological and normative aspects of cooperative learning to personal development lessons in primary classes through group interactive strategies. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Cooperative learning |
en_US |
dc.subject |
Personal development |
en_US |
dc.subject |
Interactive group strategies |
en_US |
dc.subject |
Învățare prin cooperare |
en_US |
dc.subject |
Strategii interactive de grup |
en_US |
dc.subject |
Dezvoltare personală |
en_US |
dc.title |
Modalități de valorificare a învățării prin cooperare la lecțiile de dezvoltare personală în clasele primare |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |