dc.contributor.author |
FLUIERAR, Valentina |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-17T14:05:40Z |
|
dc.date.available |
2023-03-17T14:05:40Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
FLUIERAR, Valentina. Aspecte ale dezvoltării creativității la elevii de vârstă școlară mică. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 27-28 septembrie 2019. Vol. 2: Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogie şi Didactica Învăţământului Primar şi Preşcolar. Chişinău: UST, 2019, pp.126-130. ISBN 978-9975-76-285-4. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-283-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-285-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4458 |
|
dc.description |
Societatea contemporană înaintează exigențe axate cu predilecție pe dezvoltarea capacităților creative a tinerei generații în mod sistematic, permanent. Se pune problema integrității sociale a elevilor de vârstă școlară mică, care să poată acționa în mediul caracterizat prin fluctuații, într-un mod individual să schimbe acest mediu, să creeze ceva nou în funcție de propria sa cunoaștere. Un astfel de context, solicit sistemului educațional actual să faciliteze cunoașterea elevului mic cuplată cu căutarea, selectarea, tratarea critică a informațiilor, reformularea, analiza, clasificarea, evaluarea produselor activității proprii, formularea de ipoteze, desprinderea concluziilor, descoperirea, procesarea datelor, efectuarea generalizărilor etc. |
en_US |
dc.description.abstract |
The contemporary society advances demands focused on developing the creative capacities of the young generation in a systematic, permanent way. It raises the question of the social integrity of the students of small school age, who can act in the environment characterized by fluctuations, in an individual way to change this environment, to create something new according to his own knowledge. Such a context requires the current educational system to facilitate the knowledge of the young student coupled with the search, selection, critical treatment of information, reformulation, analysis, classification, evaluation of the products of his activity, formulation of hypotheses, detachment of conclusions, discovery, processing of date, making generalizations etc. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Creativity |
en_US |
dc.subject |
Creative abilities |
en_US |
dc.subject |
Pupils of young school age |
en_US |
dc.subject |
Creativitate |
en_US |
dc.subject |
Capacități creative |
en_US |
dc.subject |
Elevi de vârstă școlară mică |
en_US |
dc.title |
Aspecte ale dezvoltării creativității la elevii de vârstă școlară mică |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |