dc.contributor.author |
RUSU, Elena |
|
dc.contributor.author |
NICOLAU, Lidia |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-17T12:02:55Z |
|
dc.date.available |
2023-03-17T12:02:55Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
RUSU, Elena, NICOLAU, Lidia. Valoarea şi interferenţele moderne a teoriei lui Jean Piaget asupra dezvoltării operaţiilor gândirii la copii. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 27-28 septembrie 2019. Vol. 2: Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogie şi Didactica Învăţământului Primar şi Preşcolar. Chişinău: UST, 2019, pp.90-95. ISBN 978-9975-76-285-4. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-283-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-285-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4453 |
|
dc.description.abstract |
Renumitul savant elveţian Jean Piaget (1896-1980) a fost unul din cei care sa preocupat în mod special de studierea gândirii şi în deosebi a gândirii la copii. Teoria lui Jean Piaget asupra dezvoltării gândirii este cunoscută şi sub denumirea de „teoria cognitivconstructivistă”. J. Piaget a revoluţionat studiul asupra formării gândirii și a inteligenței la vârsta copilăriei. Realizând observaţii repetate asupra copiilor, inclusiv asupra celor trei copii ai săi, acesta a descoperit erori în raţionamentele pe care le făceau. Astfel a ajuns la concluzia că sistemele logice coerente stau la baza gândirii copiilor. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Jean Piaget's theory |
en_US |
dc.subject |
Development of thinking in children |
en_US |
dc.subject |
Teoria lui Jean Piaget |
en_US |
dc.subject |
Dezvoltarea gândirii la copii |
en_US |
dc.title |
Valoarea şi interferenţele moderne a teoriei lui Jean Piaget asupra dezvoltării operaţiilor gândirii la copii |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |