REPOZITORIU UPSC

Profilaxia fenomenului nonparentalității ca stil de viață prin valorificarea potențialului educativ al curriculei școlare

Show simple item record

dc.contributor.author OVCERENCO, Nadejda
dc.date.accessioned 2023-03-17T10:57:22Z
dc.date.available 2023-03-17T10:57:22Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation OVCERENCO, Nadejda. Profilaxia fenomenului nonparentalității ca stil de viață prin valorificarea potențialului educativ al curriculei școlare. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 27-28 septembrie 2019. Vol. 2: Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogie şi Didactica Învăţământului Primar şi Preşcolar. Chişinău: UST, 2019, pp.75-78. ISBN 978-9975-76-285-4. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-283-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-285-4
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4450
dc.description Articolul abordează problematica profilaxiei fenomenului nonparentalității ca stil de viață prin valorificarea potențialului educativ al curriculei școlare. Actualmente tinerii nu consideră parentalitatea drept izvor al împlinirii umane. Consecinţele fenomenului dat asupra conştiinţei şi comportamentului tinerilor impun obiectivul educaţiei pentru parentalitate cu mult timp înainte ca ei să prefere nonparentalitatea ca stil de viață. Lucrarea conţine analiza potenţialului educaţional al curriculei şcolare privind profilaxia fenomenului nonparentalității ca stil de viață prin valorificarea potențialului educativ al curriculei școlare. Sunt propuse modalităţi de valorificare a curriculei şcolare. Articolul conţine sugestii privind profilaxia fenomenului nonparentalității ca stil de viață prin valorificarea potențialului educativ al curriculei școlare. en_US
dc.description.abstract The article addresses the issue of prophylaxis of non-parenthood phenomenon as a lifestyle by capitalizing on the educational potential of the curriculum. At present, young people do not regard parenthood as the source of human fulfillment. The consequences of the phenomenon on young people's conscience and behavior impose the goal of parenthood education long before they prefer non-parenthood as a lifestyle. The paper contains an analysis of the educational potential of the curriculum regarding the prophylaxis of the phenomenon of non-parenthood as a lifestyle by making use of the educational potential of the curriculum. There are proposed ways of capitalizing on the curriculum. The article contains some suggestions for gaining efficiency in prophylaxis of non-parenthood as a lifestyle by capitalizing on the educational potential of the curriculum. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Parenthood en_US
dc.subject Nonparental en_US
dc.subject Non-parental prophylaxis en_US
dc.subject Education for parenthood en_US
dc.subject Lifestyle en_US
dc.subject Educational potential en_US
dc.subject School curriculum en_US
dc.subject Parentalitate en_US
dc.subject Nonparentalitate en_US
dc.subject Profilaxia nonparentalității en_US
dc.subject Educaţie pentru parentalitate en_US
dc.subject Stil de viață en_US
dc.subject Potențialului educativ en_US
dc.subject Curricula școlară en_US
dc.title Profilaxia fenomenului nonparentalității ca stil de viață prin valorificarea potențialului educativ al curriculei școlare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account