REPOZITORIU UPSC

Reflecții privind realizarea investigațiilor/cercetărilor geografice cu elevii asupra calității mediului

Show simple item record

dc.contributor.author VOLONTIR, Nina
dc.date.accessioned 2023-03-13T15:44:57Z
dc.date.available 2023-03-13T15:44:57Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation VOLONTIR, Nina. Reflecții privind realizarea investigațiilor/cercetărilor geografice cu elevii asupra calității mediului. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020, vol. 1 : Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii. Chişinău: UST, 2020, pp. 422-426. ISBN 978-9975-76-312-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-311-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-312-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4439
dc.description În lucrare se prezintă secvențe din ideile expuse la temă de către profesorii școlari de geografie, participanți la un atelier de lucru. În contextul unui schimb de bune practici educaționale, tema discutată a fost abordată din diferite unghiuri de vedere posibile și relevante. În activitatea desfășurată a fost utilizată metoda didactică interactivă ,,Pălăriile gânditoare”. en_US
dc.description.abstract The paper presents sequences of the ideas presented in the theme by the geography school teachers who attended a workshop. In the context of an exchange of good educational practice, the topic discussed was addressed from various possible and relevant angles of view. The interactive teaching method ,,THINKING HATS” was used in the work. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Investigarea spațiului geografic en_US
dc.subject Metoda “Pălăriile gânditoare” en_US
dc.subject Educație socio-umanistică en_US
dc.subject Method ,,THINKING HATS” en_US
dc.title Reflecții privind realizarea investigațiilor/cercetărilor geografice cu elevii asupra calității mediului en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account