REPOZITORIU UPSC

Aspecte psihologice ale dimensiunii interculturale în cadrul mediului educațional

Show simple item record

dc.contributor.author VINNICENCO, Elena
dc.date.accessioned 2016-12-22T08:25:00Z
dc.date.available 2016-12-22T08:25:00Z
dc.date.issued 2015-05
dc.identifier.citation VINNICENCO, Elena. Aspecte psihologice ale dimensiunii interculturale în cadrul mediului educațional. In: Psihologie. Pedagogie specială. Asistenţă socială. 2015. № 3(40). P. 88-92. Bibliogr.- 6 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/442
dc.description Educația interculturală derivă din inegalitatea relațiilor socio-culturale ce caracterizează societatea europeană și repercusiunile lor asupra educației, avînd un rol pozitiv în întronarea justiției și egalității. Perspectiva interculturală a educației poate duce la atenuarea conflictelor și reducerea violenței în școli prin formarea comportamentului adecvat. en_US
dc.description.abstract Intercultural education derives from inequality of socio-cultural relations that characterize European society and their repercussions on education, having a positive role in the enthronement of justice and equality. Intercultural perspective conception of education may lead to conflict mitigation and reduction of violence in schools through the formation of adequate behaviour. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject Educatie interculturala en_US
dc.subject Psihologie pedagogica--delimitari sociale--educatie interculturala en_US
dc.subject Psihologie pedagogica--relatii interpersonale--educatie interculturala en_US
dc.subject Psihologie pedagogica--educatie interculturala--factori cognitivi en_US
dc.title Aspecte psihologice ale dimensiunii interculturale în cadrul mediului educațional en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account