dc.contributor.author |
VINNICENCO, Elena |
|
dc.date.accessioned |
2016-12-22T08:25:00Z |
|
dc.date.available |
2016-12-22T08:25:00Z |
|
dc.date.issued |
2015-05 |
|
dc.identifier.citation |
VINNICENCO, Elena. Aspecte psihologice ale dimensiunii interculturale în cadrul mediului educațional. In: Psihologie. Pedagogie specială. Asistenţă socială. 2015. № 3(40). P. 88-92. Bibliogr.- 6 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/442 |
|
dc.description |
Educația interculturală derivă din inegalitatea relațiilor socio-culturale ce caracterizează societatea europeană și repercusiunile lor asupra educației, avînd un rol pozitiv în întronarea justiției și egalității. Perspectiva interculturală a educației poate duce la atenuarea conflictelor și reducerea violenței în școli prin formarea comportamentului adecvat. |
en_US |
dc.description.abstract |
Intercultural education derives from inequality of socio-cultural relations that characterize European society and their repercussions on education, having a positive role in the enthronement of justice and equality. Intercultural perspective conception of education may lead to conflict mitigation and reduction of violence in schools through the formation of adequate behaviour. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
Educatie interculturala |
en_US |
dc.subject |
Psihologie pedagogica--delimitari sociale--educatie interculturala |
en_US |
dc.subject |
Psihologie pedagogica--relatii interpersonale--educatie interculturala |
en_US |
dc.subject |
Psihologie pedagogica--educatie interculturala--factori cognitivi |
en_US |
dc.title |
Aspecte psihologice ale dimensiunii interculturale în cadrul mediului educațional |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |