REPOZITORIU UPSC

Aspecte cu privire la rolul profesorului în evaluarea performanțelor la lecțiile de geografie

Show simple item record

dc.contributor.author FIODORCIUC, Daniela
dc.date.accessioned 2023-03-13T12:22:15Z
dc.date.available 2023-03-13T12:22:15Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.isbn 978-9975-76-311-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-312-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4425
dc.description În articol este reflectată problema evaluării în perioada crizei pandemice, care a afectat și procesul educațional. Datorită diversității de situații didactice și multitudinii de obiective ale evaluării apare necesitatea aplicării unor forme, modele și strategii de evaluare conforme situației actuale. Astfel, putem menționa că modelele tradiționale de evaluare la geografie nu sunt suficiente și apare necesitatea de a utiliza noi forme moderne, digitale de evaluare a competențelor elevilor. en_US
dc.description.abstract The article reflects the issue of evaluation during the pandemic crisis, which also affected the educational process. Due to the diversity of didactic situations and the multitude of objectives of the evaluation, there is a need to apply forms, models and evaluation strategies according to the current situation. Thus, we can mention that the traditional models of assessment in geography are not enough and there is a need to use new modern, digital forms of assessment of students' skills. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Problema evaluării en_US
dc.subject Evaluarea orală en_US
dc.subject Evaluarea la lecțiile de geografie en_US
dc.title Aspecte cu privire la rolul profesorului în evaluarea performanțelor la lecțiile de geografie en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account