REPOZITORIU UPSC

Politici educaționale europene privind accesibilitatea, relevanţa şi calitatea educaţiei

Show simple item record

dc.contributor.author ISAC, Ștefania
dc.date.accessioned 2023-03-13T09:47:02Z
dc.date.available 2023-03-13T09:47:02Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation ISAC, Ștefania. Politici educaționale europene privind accesibilitatea, relevanţa şi calitatea educaţiei. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 27-28 septembrie 2019. Vol. 2: Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogie şi Didactica Învăţământului Primar şi Preşcolar. Chişinău: UST, 2019, pp.34-38. ISBN 978-9975-76-285-4. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-283-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-285-4
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4419
dc.description Aspirațiile de integrare a sistemului de învățământ din Republica Moldova în procesul continuu de transformare și îmbunătățire a calității sistemului educațional conform Standardelor și Liniilor Directoare pentru Asigurarea Calității în Spațiul European al Învățământului Superior [5] sunt posibile dacă vom forma/dezvolta resurse umane competitive/ cadre didactice bine pregătite profesional, familiarizate cu sistemul de competenţe profesionale adecvate cerințelor societății în permanentă schimbare. Implementarea conceptului european de asigurare a calității în învățământ va motiva profesorul calificat pentru un nivel superior de educaţie, capabil să exercite un grad semnificativ de autonomie şi judecată profesională, să contribuie exhaustiv la dezvoltarea politicii şi practicii educaţionale. en_US
dc.description.abstract Aspirations of the education system in Moldova in the ongoing process of transformation and improvement of quality of education Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education [5] are possible if we form / develop competitive human resources / staff well trained staff, familiar with the appropriate professional skills constantly changing demands of society. Implementation of the European concept of quality assurance in education will motivate qualified teachers to a higher level of education, able to exert a significant degree of autonomy and professional judgment, to contribute to the development of comprehensive education policy and practice. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject European educational policies en_US
dc.subject Quality of education en_US
dc.subject Politici educaționale europene en_US
dc.subject Calitatea educaţiei en_US
dc.title Politici educaționale europene privind accesibilitatea, relevanţa şi calitatea educaţiei en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account