| dc.contributor.author | DUMITRAȘCU, Maria | |
| dc.date.accessioned | 2023-03-10T07:50:07Z | |
| dc.date.available | 2023-03-10T07:50:07Z | |
| dc.date.issued | 2020 | |
| dc.identifier.citation | DUMITRAȘCU, Maria. Interogațiile investigative: tehnică eficientă de dezvoltare a competențelor specifice geografiei. Studiu de caz. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020, vol. 1 : Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii. Chişinău: UST, 2020, pp. 371-376. ISBN 978-9975-76-312-7. | en_US | 
| dc.identifier.isbn | 978-9975-76-311-0 | |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-76-312-7 | |
| dc.identifier.uri | http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4394 | |
| dc.description | Acest articol reprezintă un studiu de caz cu relevanță pentru învățarea prin investigație bazată pe întrebări, fiind o încercare de a evidenția importanța unei întrebări eficiente în procesul de învățare a geografiei. Tehnica a fost utilizată la o lecție de geografie în clasa a IX-a la Geografia fizică generală, printr-un proiect al inteligențelor multiple, susținut și conceput pe baza unui scenariu „Evocare - Realizare a Sensului – Reflecție” (ERR). Învățarea bazată pe întrebări determină contribuie la dezvoltarea competenței de investigație a elevului, îl motivează să ia parte la propria învățare, stimulează creativitatea, elimină stresul intern și extern din acțiunea educațională. | en_US | 
| dc.description.abstract | This article represents a case study with relevance for inquiry-based questions learning, being an attempt to emphase the importance of an effective question in the geography learning process. The tehnique was used in a geography lesson in the General Physical Geography(at IX th class) throught a multiple intelligences supported project and was designed on a Evocation - Realization of Meaning - Reflection" (ERR) scenario. The inquiry-based questions learning determines the investigative competence pupil’s achivement, motivate him to take part to his own learning, stimulate creativity, remove internal and external stress from educational action. | en_US | 
| dc.language.iso | ro | en_US | 
| dc.publisher | Universitatea de Stat din Tiraspol | en_US | 
| dc.subject | Interogare multiprocesurală | en_US | 
| dc.subject | Competența de investigare | en_US | 
| dc.subject | Hărți conceptuale | en_US | 
| dc.subject | Proiectul inteligențelor multiple | en_US | 
| dc.subject | Învățarea investigativă bazată pe întrebări | en_US | 
| dc.subject | Inquiry-based questions learning | en_US | 
| dc.subject | Multiple intelligences project | en_US | 
| dc.subject | Concept maps | en_US | 
| dc.subject | Investigative competence | en_US | 
| dc.subject | Multiprocessor interrogation | en_US | 
| dc.title | Interogațiile investigative: tehnică eficientă de dezvoltare a competențelor specifice geografiei. Studiu de caz | en_US | 
| dc.type | Article | en_US |