REPOZITORIU UPSC

Interogațiile investigative: tehnică eficientă de dezvoltare a competențelor specifice geografiei. Studiu de caz

Show simple item record

dc.contributor.author DUMITRAȘCU, Maria
dc.date.accessioned 2023-03-10T07:50:07Z
dc.date.available 2023-03-10T07:50:07Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation DUMITRAȘCU, Maria. Interogațiile investigative: tehnică eficientă de dezvoltare a competențelor specifice geografiei. Studiu de caz. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020, vol. 1 : Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii. Chişinău: UST, 2020, pp. 371-376. ISBN 978-9975-76-312-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-311-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-312-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4394
dc.description Acest articol reprezintă un studiu de caz cu relevanță pentru învățarea prin investigație bazată pe întrebări, fiind o încercare de a evidenția importanța unei întrebări eficiente în procesul de învățare a geografiei. Tehnica a fost utilizată la o lecție de geografie în clasa a IX-a la Geografia fizică generală, printr-un proiect al inteligențelor multiple, susținut și conceput pe baza unui scenariu „Evocare - Realizare a Sensului – Reflecție” (ERR). Învățarea bazată pe întrebări determină contribuie la dezvoltarea competenței de investigație a elevului, îl motivează să ia parte la propria învățare, stimulează creativitatea, elimină stresul intern și extern din acțiunea educațională. en_US
dc.description.abstract This article represents a case study with relevance for inquiry-based questions learning, being an attempt to emphase the importance of an effective question in the geography learning process. The tehnique was used in a geography lesson in the General Physical Geography(at IX th class) throught a multiple intelligences supported project and was designed on a Evocation - Realization of Meaning - Reflection" (ERR) scenario. The inquiry-based questions learning determines the investigative competence pupil’s achivement, motivate him to take part to his own learning, stimulate creativity, remove internal and external stress from educational action. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Interogare multiprocesurală en_US
dc.subject Competența de investigare en_US
dc.subject Hărți conceptuale en_US
dc.subject Proiectul inteligențelor multiple en_US
dc.subject Învățarea investigativă bazată pe întrebări en_US
dc.subject Inquiry-based questions learning en_US
dc.subject Multiple intelligences project en_US
dc.subject Concept maps en_US
dc.subject Investigative competence en_US
dc.subject Multiprocessor interrogation en_US
dc.title Interogațiile investigative: tehnică eficientă de dezvoltare a competențelor specifice geografiei. Studiu de caz en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account