dc.contributor.author |
DUMITRAȘCU, Maria |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-10T07:50:07Z |
|
dc.date.available |
2023-03-10T07:50:07Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
DUMITRAȘCU, Maria. Interogațiile investigative: tehnică eficientă de dezvoltare a competențelor specifice geografiei. Studiu de caz. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020, vol. 1 : Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii. Chişinău: UST, 2020, pp. 371-376. ISBN 978-9975-76-312-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-311-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-312-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4394 |
|
dc.description |
Acest articol reprezintă un studiu de caz cu relevanță pentru învățarea prin investigație bazată pe întrebări, fiind o încercare de a evidenția importanța unei întrebări eficiente în procesul de învățare a geografiei. Tehnica a fost utilizată la o lecție de geografie în clasa a IX-a la Geografia fizică generală, printr-un proiect al inteligențelor multiple, susținut și conceput pe baza unui scenariu „Evocare - Realizare a Sensului – Reflecție” (ERR). Învățarea bazată pe întrebări determină contribuie la dezvoltarea competenței de investigație a elevului, îl motivează să ia parte la propria învățare, stimulează creativitatea, elimină stresul intern și extern din acțiunea educațională. |
en_US |
dc.description.abstract |
This article represents a case study with relevance for inquiry-based questions learning, being an attempt to emphase the importance of an effective question in the geography learning process. The tehnique was used in a geography lesson in the General Physical Geography(at IX th class) throught a multiple intelligences supported project and was designed on a Evocation - Realization of Meaning - Reflection" (ERR) scenario. The inquiry-based questions learning determines the investigative competence pupil’s achivement, motivate him to take part to his own learning, stimulate creativity, remove internal and external stress from educational action. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Interogare multiprocesurală |
en_US |
dc.subject |
Competența de investigare |
en_US |
dc.subject |
Hărți conceptuale |
en_US |
dc.subject |
Proiectul inteligențelor multiple |
en_US |
dc.subject |
Învățarea investigativă bazată pe întrebări |
en_US |
dc.subject |
Inquiry-based questions learning |
en_US |
dc.subject |
Multiple intelligences project |
en_US |
dc.subject |
Concept maps |
en_US |
dc.subject |
Investigative competence |
en_US |
dc.subject |
Multiprocessor interrogation |
en_US |
dc.title |
Interogațiile investigative: tehnică eficientă de dezvoltare a competențelor specifice geografiei. Studiu de caz |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |