REPOZITORIU UPSC

Результаты внедрения элементов визуального программирования Scratch в школьный курс информатики

Show simple item record

dc.contributor.author СТЕПАНОВ, Захар
dc.date.accessioned 2023-03-10T07:32:37Z
dc.date.available 2023-03-10T07:32:37Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation СТЕПАНОВ, Захар. Результаты внедрения элементов визуального программирования Scratch в школьный курс информатики. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020, vol. 1 : Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii. Chişinău: UST, 2020, pp. 362-366. ISBN 978-9975-76-312-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-311-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-312-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4392
dc.description În articol se analizează rezultatele introducerii elementelor de programare vizuală în cursul de informatică școlară, se descrie etapele testării și chestionarelor pentru a compara formarea abilităților subiectului și metasubiectului și motivația internă a elevilor la studiul tehnologiilor informaționale. en_US
dc.description.abstract The article analyzes the results of the introduction of visual programming elements in the school computer science course, describes the stages of testing and questionnaires in order to compare the formation of subject and meta-subject skills and internal motivation of students to study information technology. en_US
dc.language.iso ru en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Programare vizuală en_US
dc.subject Gândire logică en_US
dc.subject Visual programming en_US
dc.subject Logical thinking en_US
dc.title Результаты внедрения элементов визуального программирования Scratch в школьный курс информатики en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account