dc.contributor.author |
ROTARI, Natalia |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-09T07:29:23Z |
|
dc.date.available |
2023-03-09T07:29:23Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
ROTARI, Natalia. Abordarea interdisciplinară în cadrul ariei curriculare matematică și științe ale naturii din perspectiva diferențierii fenomenelor specifice. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 27-28 septembrie 2019. Vol. 1: Ştiinţe Exacte şi ale Naturii şi Didactica Ştiinţelor Exacte şi ale Naturii. Chişinău: UST, 2019, pp.181-185. ISBN 978-9975-76-284-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-283-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-284-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4384 |
|
dc.description |
Trecerea la învățământul axat pe competențe, transferarea accentului de pe disciplină pe cel ce învață a condiționat o nemijlocită schimbare în ceea ce privește abordarea procesului de predare-învățareevaluare. O oportunitate în acest sens îi revine abordării interdisciplinare a materiei. În articol sunt aduse argumente în favoarea acestei abordări. Se prezintă o analiză a gradului de corelare a chimiei cu biologia și fizica, pe baza analizei gradului de diferențierea a fenomenelor fizice, chimice și biologice. |
en_US |
dc.description.abstract |
The transition to competency-based education, the transfer from the subject to the learner, conditioned an immediate change in the approach of the teaching-learning-evaluation process. An opportunity in this case comes to the interdisciplinary approach. There are arguments in favor of this approach. The article presents the analysis of the degree of correlation of chemistry with biology and physics, and based on analysis of the degree of differentiation of physical, chemical and biological phenomena. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinarity |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinary approach |
en_US |
dc.subject |
Physical |
en_US |
dc.subject |
Chemical and biological phenomena |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
Abordare interdisciplinară |
en_US |
dc.subject |
Fenomene fizice, chimice și biologice |
en_US |
dc.title |
Abordarea interdisciplinară în cadrul ariei curriculare matematică și științe ale naturii din perspectiva diferențierii fenomenelor specifice |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |