dc.contributor.author |
PRUNICI, Elena |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-07T16:44:13Z |
|
dc.date.available |
2023-03-07T16:44:13Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-311-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-312-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4379 |
|
dc.description |
În articol se conţine definirea conceptului de strategie didactică precum şi explicarea elementelor componente ale unei strategii didactice, definirea conceptului de strategie didactică precum şi explicarea elementelor componente de formare a competenței de cunoaștere științifică în cadrul predării-învățării chimiei. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article contains the definition of the concept of didactic strategy as well as the explanation of the component elements of a didactic strategy, the definition of the concept of didactic strategy as well as the explanation of the component elements of the formation of scientific knowledge competence in chemistry teaching-learning. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Strategie didactică |
en_US |
dc.subject |
Didactic strategy |
en_US |
dc.subject |
Competența de cunoaștere științifică |
en_US |
dc.subject |
Formation of scientific knowledge |
en_US |
dc.title |
Strategii didactice axate pe formarea competenței de cunoaștere științifică în cadrul predării-învățării chimiei |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |