REPOZITORIU UPSC

Noi posibilități de evaluare a cadrului didactic de către elevi

Show simple item record

dc.contributor.author IVANCOV, Ludmila
dc.contributor.author COROPCEANU, Eduard
dc.date.accessioned 2023-03-07T14:37:21Z
dc.date.available 2023-03-07T14:37:21Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation IVANCOV, Ludmila, COROPCEANU, Eduard. Noi posibilități de evaluare a cadrului didactic de către elevi. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 27-28 septembrie 2019. Vol. 1: Ştiinţe Exacte şi ale Naturii şi Didactica Ştiinţelor Exacte şi ale Naturii. Chişinău: UST, 2019, pp.167-170. ISBN 978-9975-76-284-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-283-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-284-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4376
dc.description Evaluarea lecţiilor prin diferite mecanisme, inclusiv prin intermediul instrumentelor web este importantă pentru a determina în mod obiectiv nivelul calității procesului educațional. Din multitudinea tipurilor de evaluare, evaluarea cadrului didactic de către elevi este mai rar utilizată, însă poate oferi informații valoroase pentru analiza profesorului privind corelarea activităților desfășurate cu așteptările elevilor. Acest tip de evaluare mobilizează cadrul didactic pentru o prestație mai bună, dezvoltare profesională continuă și sensibilitate înaltă la tendințele din societate. În rezultat, cadrul didactic tinde să racordeze permanent metodologia didactică la necesitățile educabililor. en_US
dc.description.abstract Assessing lessons through different mechanisms, including through web tools is important to objectively determine the quality of the educational process. Of the many types of evaluation, the evaluation of the teacher by the students is less used, but it can provide valuable information for the teacher's analysis regarding the correlation of the activities carried out with the expectations of the students. This type of evaluation mobilizes the teacher for better performance, continuous professional development and high sensitivity to the trends in society. As a result, the teacher tends to permanently connect the teaching methodology to the student’s needs. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Information and communication technologies en_US
dc.subject Online program en_US
dc.subject Self-assessment en_US
dc.subject Evaluation en_US
dc.subject Feedback en_US
dc.subject Telescope Tool en_US
dc.subject Quizizz en_US
dc.subject Mentimeter en_US
dc.subject Tehnologii informaționale și comunicaționale en_US
dc.subject Program online en_US
dc.subject Autoevaluare en_US
dc.subject Evaluare en_US
dc.subject Instrumentul Teleskop en_US
dc.title Noi posibilități de evaluare a cadrului didactic de către elevi en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account