dc.contributor.author |
VOLONTÎRI, Olesea |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-06T08:50:49Z |
|
dc.date.available |
2023-03-06T08:50:49Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
VOLONTÎRI, Olesea. Învățământ dual ca soluție în formarea de competențe a viitorului specialist. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 27-28 septembrie 2019. Vol. 1: Ştiinţe Exacte şi ale Naturii şi Didactica Ştiinţelor Exacte şi ale Naturii. Chişinău: UST, 2019, pp.116-121. ISBN 978-9975-76-284-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-283-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-284-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4361 |
|
dc.description.abstract |
The way of organizing dual learning requires the search for teaching models of content selection and teaching of the "General training" component, including computer science, through massive use of information and communication technology (ICT) capabilities. Among the existing models, an enormous potential in the learning process efficiency has blendad learning |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Dual learning |
en_US |
dc.subject |
Blendad learning |
en_US |
dc.subject |
Învățământul dual |
en_US |
dc.subject |
Utilizarea TIC |
en_US |
dc.subject |
Metode didactice de predare |
en_US |
dc.title |
Învățământ dual ca soluție în formarea de competențe a viitorului specialist |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |