REPOZITORIU UPSC

Educație metematică prin probleme nonstandard

Show simple item record

dc.contributor.author HARITON, Andrei
dc.contributor.author CALMUȚCHI, Laurențiu
dc.contributor.author ȚIBREA, Laurențiu
dc.date.accessioned 2023-03-04T13:08:36Z
dc.date.available 2023-03-04T13:08:36Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation HARITON, Andrei, CALMUȚCHI, Laurențiu, ȚIBREA, Laurențiu. Educație metematică prin probleme nonstandard. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020, vol. 1 : Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii. Chişinău: UST, 2020, pp. 300-305. ISBN 978-9975-76-312-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-311-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-312-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4357
dc.description Problemele non-standard sau insight sunt considerate astfel de probleme, pentru care în școala de matematică nu sunt descrise reguli generale, anumite proceduri sau metode de rezolvare a acestora, care ar putea determina fără echivoc o metodologie pentru determinarea modului de rezolvare a acestora, precum și realizarea fiecărei etape logice a algoritmului lor de rezolvare. en_US
dc.description.abstract Non-standard or insight problems are considered such problems, for which in the school of mathematics are not described general rules, certain procedures or methods of solving them, which could unequivocally determine a methodology for determining the way to solve them, as well as the realization of each logical step of their solving algorithm. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Probleme non-standard en_US
dc.subject Educație matematică en_US
dc.subject Nonstandard problems en_US
dc.subject Mathematics education en_US
dc.subject Problemă matematică de perspicacitate en_US
dc.title Educație metematică prin probleme nonstandard en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account