REPOZITORIU UPSC

Visible teaching and Inquiry-Based Learning

Show simple item record

dc.contributor.author CALALB, Mihail
dc.date.accessioned 2023-03-02T08:26:32Z
dc.date.available 2023-03-02T08:26:32Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation CALALB, Mihail. Visible teaching and Inquiry-Based Learning. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 27-28 septembrie 2019. Vol. 1: Ştiinţe Exacte şi ale Naturii şi Didactica Ştiinţelor Exacte şi ale Naturii. Chişinău: UST, 2019, pp.62-66. ISBN 978-9975-76-284-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-283-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-284-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4327
dc.description Sunt examinate metode de predare, care conțin o componentă esențială de feedback. Este arătat că în conformitate cu teoria Visible Teaching and Learning comunicarea bidirecțională profesor – elev ar trebui să fie prezentă în orice metodă modernă de predare. Este descris conceptul de Inquiry Based Education și este demonstrată corelarea lui puternică cu teoria Visible Teaching and Learning. Sunt prezentați factorii de impact asupra învățării a diferitor metode constructiviste de predare. Este evidențiat rolul comunicării și a efortului personal de învățare în formarea cunoștințelor sustenabile. en_US
dc.description.abstract Teaching approaches with strong feedback component are examined. Is shown that according to the theory of Visible Teaching and Learning bidirectional teacher – student communication should be presented within any modern teaching approach. The concept of Inquiry Based Education is described and its strong correlation with Visible Teaching and Learning is demonstrated. The impact factors on learning of some constructivist teaching methods are presented. The role of communication and student’s personal learning effort in the formation of sustainable knowledge is highlighted. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Theory Visible Teaching and Learning en_US
dc.subject Metode modernă de predare en_US
dc.subject Conceptul de Inquiry Based Education en_US
dc.title Visible teaching and Inquiry-Based Learning en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account