dc.contributor.author |
SAVA, Panfil |
|
dc.contributor.author |
ȚENU, Silvia |
|
dc.contributor.author |
ROTARU, Aliona |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-28T10:31:57Z |
|
dc.date.available |
2023-02-28T10:31:57Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
SAVA, Panfil, ȚENU, Silvia, ROTARU, Aliona. Metodologia dezvoltării și evaluării calităților fizice a elevilor din clasele primare prin intermediul testelor motrice. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020. Vol. 3: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice. Chişinău: UST, 2020, pp.193-197. ISBN 978-9975-76-314-1. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-311-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-314-1 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4307 |
|
dc.description |
Prezentul articol vizează câteva aspecte refeitoare la calitățle motrice ale elevilor din ciclul primar. Se fac referințe la diversitatea calitățlor motrice și rolul acestora în învățarea/perfecționarea tehnicii sportive a diveselor acțiuni motrice. Alt aspect ține de complexul testelor motrice utilizat în practica educației fizice școlare în Republica Moldova atât pentru exersarea, cât și pentru evaluarea gradului de pregătire fizică generală a elevilor claselor 1-4. Articolul mai conține și carta tehnologică de implementare a testelor motrice, în care este reglementat modul executării a fiecărui test, totodată, fiind stabilite cerințe și reguli unice pentru toată populația școlară. |
en_US |
dc.description.abstract |
This article covers some aspects of the motor qualities of primary school students. References are made to the diversity of motor qualities and their role in learning/ improving the sport technique of the various motor actions. Another aspect is related to the complex of motor tests used in the practice of the school physical education in the Republic of Moldova both for practice and also for evaluation the degree of the general physical training of students in grades 1-4. The article also includes the technological charter for the implementation of the motor tests, which regulates the execution of each test, at the same time, establishing unique requirements and rules for the entire school population. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
Students |
en_US |
dc.subject |
Motor qualities |
en_US |
dc.subject |
Motor tests |
en_US |
dc.subject |
Physical exercises |
en_US |
dc.subject |
General physical development |
en_US |
dc.subject |
Practice |
en_US |
dc.subject |
Test |
en_US |
dc.subject |
Requirements |
en_US |
dc.subject |
Rules |
en_US |
dc.subject |
Elevi |
en_US |
dc.subject |
Calități motrice |
en_US |
dc.subject |
Teste motrice |
en_US |
dc.subject |
Exerciții fizice |
en_US |
dc.subject |
Dezvoltare fizică generală |
en_US |
dc.subject |
Exersare |
en_US |
dc.subject |
Evaluare |
en_US |
dc.subject |
Cerințe și reguli |
en_US |
dc.title |
Metodologia dezvoltării și evaluării calităților fizice a elevilor din clasele primare prin intermediul testelor motrice |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |