dc.contributor.author |
ONICA, Dorina |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-28T10:17:52Z |
|
dc.date.available |
2023-02-28T10:17:52Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
ONICA, Dorina. Metode interactive de educație muzeală prin și pentru patrimoniu cultural. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020. Vol. 3: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice. Chişinău: UST, 2020, pp.184-192. ISBN 978-9975-76-314-1. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-311-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-314-1 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4306 |
|
dc.description |
În prezent, conștientizarea comunității internaționale că patrimoniul cultural este una dintre cele mai bogate resurse spirituale, sociale, economice pentru oameni. Luarea în considerare a acestei idei este foarte importantă pentru a educa, în special pentru tineri să înțeleagă valoarea tezaurului lor cultural. În acest context, muzeul, instituția care păstrează obiecte, arhive legate de cultura tradițională, are instrumentele educaționale necesare pentru a face această lucrare. Pe baza experienței Muzeului Național de Etnografie și Istorie Naturală, se încearcă schimbul de bune practici în astfel de activități și oferirea unor sugestii despre modul în care educatorii muzeografi ar putea folosi metode interactive prin intermediul și pentru patrimonial cultural, în direcția îmbunătățirii procesului educațional. și pentru a atrage oamenii în apropierea patrimoniului. |
en_US |
dc.description.abstract |
Nowadays the international community awareness that the cultural heritage is one of the richest spiritual, social, economic resources for people. Taking in account this idea is very important to educate, especially young people to understand the value of their cultural treasure. In this context the museum, the institution that keep objects, archives related to traditional culture, have necessary educational tools to do this work. Based on the experience of the National Museum of Ethnography and Natural History, it is trying to sharing good practices in such activities and to give some suggestions how the museographer educators could use interactive methods trough and for cultural heritage, in the direction to improve educational process and to attract people nearby heritage. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
Interactive methods |
en_US |
dc.subject |
Museum pedagogy |
en_US |
dc.subject |
Cultural heritage |
en_US |
dc.subject |
Creativity |
en_US |
dc.subject |
Educational dialog |
en_US |
dc.subject |
Metode interactive |
en_US |
dc.subject |
Pedagogie muzeală |
en_US |
dc.subject |
Patrimoniu cultural |
en_US |
dc.subject |
Creativitate |
en_US |
dc.subject |
Dialog educațional |
en_US |
dc.title |
Metode interactive de educație muzeală prin și pentru patrimoniu cultural |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |