REPOZITORIU UPSC

Intervenţii experimental – formative privind facilitarea pregătirii către şcoală a copiilor cu cecitate

Show simple item record

dc.contributor.author FRUNZE, Olesea
dc.date.accessioned 2016-12-15T08:10:25Z
dc.date.available 2016-12-15T08:10:25Z
dc.date.issued 2014-10
dc.identifier.citation FRUNZE, Olesea. Intervenţii experimental – formative privind facilitarea pregătirii către şcoală a copiilor cu cecitate. In: Psihologie. Pedagogie specială. Asistenţă socială. 2014. Nr. 4(37). P. 9-15. Bibliogr.- 3 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/429
dc.description În prezentul articol sunt prezentate datele experimentului de control, mai exact rezultatele obţinute în urma realizării modelelor psihopedagogice de pregătire către şcoală a copiilor orbi. Preşcolarii incluşi în programa de corecţie educativa au obţinut date semnificativ mai bune decît cei din lotul de control. Munca didactică trebuie adaptată specificului dezvoltării preşcolarilor nevăzători şi aceste modele pot servi premize în elaborarea programelor de pregătire către şcoală a copiilor orbi. en_US
dc.description.abstract In this article is presented the data of the finding experiment, more precisely, the results obtained after applying the psycho pedagogical models of school preparation for blind children. The preschoolers that where included in the educational correction program have obtained significantly better results than children from the control group. The didactic work should be adapted to the specific development of the blind children and these models can be used as premises for developing training programs for blind preschoolers. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject psihopedagogie speciala en_US
dc.subject psihopedagogie speciala--copii cu cecitate--pregatire catre scoala en_US
dc.subject prescolari cu cecitate--pregatire catre scoala--componenta intelectuala en_US
dc.subject prescolari cu cecitate--pregatire catre scoala--componenta psiho-motrica en_US
dc.subject prescolari cu cecitate--pregatire catre scoala--componenta relational-sociala en_US
dc.title Intervenţii experimental – formative privind facilitarea pregătirii către şcoală a copiilor cu cecitate en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account