dc.contributor.author |
FRUNZE, Olesea |
|
dc.date.accessioned |
2016-12-15T08:10:25Z |
|
dc.date.available |
2016-12-15T08:10:25Z |
|
dc.date.issued |
2014-10 |
|
dc.identifier.citation |
FRUNZE, Olesea. Intervenţii experimental – formative privind facilitarea pregătirii către şcoală a copiilor cu cecitate. In: Psihologie. Pedagogie specială. Asistenţă socială. 2014. Nr. 4(37). P. 9-15. Bibliogr.- 3 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/429 |
|
dc.description |
În prezentul articol sunt prezentate datele experimentului de control, mai exact rezultatele obţinute în urma realizării modelelor psihopedagogice de pregătire către şcoală a copiilor orbi. Preşcolarii incluşi în programa de corecţie educativa au obţinut date semnificativ mai bune decît cei din lotul de control. Munca didactică trebuie adaptată specificului dezvoltării preşcolarilor nevăzători şi aceste modele pot servi premize în elaborarea programelor de pregătire către şcoală a copiilor orbi. |
en_US |
dc.description.abstract |
In this article is presented the data of the finding experiment, more precisely, the results obtained after applying the psycho pedagogical models of school preparation for blind children. The preschoolers that where included in the educational correction program have obtained significantly better results than children from the control group. The didactic work should be adapted to the specific development of the blind children and these models can be used as premises for developing training programs for blind preschoolers. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
psihopedagogie speciala |
en_US |
dc.subject |
psihopedagogie speciala--copii cu cecitate--pregatire catre scoala |
en_US |
dc.subject |
prescolari cu cecitate--pregatire catre scoala--componenta intelectuala |
en_US |
dc.subject |
prescolari cu cecitate--pregatire catre scoala--componenta psiho-motrica |
en_US |
dc.subject |
prescolari cu cecitate--pregatire catre scoala--componenta relational-sociala |
en_US |
dc.title |
Intervenţii experimental – formative privind facilitarea pregătirii către şcoală a copiilor cu cecitate |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |