REPOZITORIU UPSC

Aspecte metodologice ale formării competenţei de self-management a activităţii de învăţare la studenţi

Show simple item record

dc.contributor.author LAŞCU, Lilia
dc.date.accessioned 2023-02-27T13:31:48Z
dc.date.available 2023-02-27T13:31:48Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation LAŞCU, Lilia. Aspecte metodologice ale formării competenţei de self-management a activităţii de învăţare la studenţi. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020. Vol. 3: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice. Chişinău: UST, 2020, pp.148-152. ISBN 978-9975-76-314-1. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-311-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-314-1
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4299
dc.description Acest articol prezintă aspectele metodologice ale formării competenței de self-management a activității de învățare la studenți. În acest context, este elucidat procesul de formare a competențelor, care necesită finalizarea anumitor etape conform următorului algoritm: cunoștințe fundamentale → funcționalitate → conștientizare → aplicabilitate → atitudini / comportament → competență precum și fazele pe care le urmează subiectul în proces de rezolvare eficientă a unei probleme: incompetență inconștientă, incompetență conștientă, competență conștientă, competență inconștientă pe de o parte și implicit procesul de formare acompetenței de self-management (CSM) a activității de învățare la studenții moderni pe de altă parte. en_US
dc.description.abstract This article presents the methodological aspects of the training of self-management competence of the learning activity in students. In this context, the process of skills formation is elucidated, which requires the completion of certain stages according to the following algorithm: fundamental knowledge→ functionality→ awareness →applicability →attitudes/behavior → competence as well as the phases that the subject follows in the process of effectively solving a problem: unconscious incompetence, conscious incompetence, conscious competence, unconscious competence on the one hand and implicitly the process of formation of self-management (SMC) competence of learning activity in modern students on the other hand. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject Higher education en_US
dc.subject Learning activity en_US
dc.subject Self-management competence en_US
dc.subject Învățământ superior en_US
dc.subject Activitate de învățare en_US
dc.subject Competență de self-management en_US
dc.title Aspecte metodologice ale formării competenţei de self-management a activităţii de învăţare la studenţi en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account