REPOZITORIU UPSC

Cadrul referențial al conceptului de management al evaluării rezultatelor școlare

Show simple item record

dc.contributor.author CALEACHINA, Olga
dc.date.accessioned 2023-02-27T11:44:43Z
dc.date.available 2023-02-27T11:44:43Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation CALEACHINA, Olga. Cadrul referențial al conceptului de management al evaluării rezultatelor școlare. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020. Vol. 3: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice. Chişinău: UST, 2020, pp.126-130. ISBN 978-9975-76-314-1. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-311-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-314-1
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4292
dc.description Articolul abordează problematica cadrului referențial al conceptului de Management al evaluării rezultatelor școlare. Mai mulți cercetători și teoreticieni definesc conceptul de management marcând intensiunea şi extensiunea accentuată a acestuia. Prin urmare, conceptul de management general defineşte pe de o parte procesul de conducere a unei entităţi organizatorice la nivel de macrosistem, spre exemplu: stat, naţiune, confederaţii statale sau microsistem, cum ar fi: instituţii, intreprinderi, organizaţii, iar pe de altă parte, ne indică resorturile emergente practicilor, ştiinţei şi artei deopotrivă. Termenul de management, în ultimă instanţă, desemnează ştiinţa conducerii organizaţiilor şi conducerea ştiintifică a acestora. en_US
dc.description.abstract The article addresses the issue of the frame of reference of the concept of Management of school results evaluation. Several researchers and theorists define the concept of management by marking its intensity and accentuated extension. Therefore, the concept of general management defines on the one hand the management process of an organizational entity at the level of macro system, for example: state, nation, state confederations or microsystem, such as: institutions, enterprises, organizations, and on the other on the one hand, it shows us the emerging springs of practice, science and art alike. The term management ultimately refers to the science of leading organizations and their scientific leadership. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject Management en_US
dc.subject Evaluation of school results en_US
dc.subject Action-value perspective en_US
dc.subject Educational policies en_US
dc.subject Educational process en_US
dc.subject Finality en_US
dc.subject Frame of reference en_US
dc.subject Management en_US
dc.subject Evaluarea rezultatelor școlare en_US
dc.subject Perspectivă acțional-valorică en_US
dc.subject Politici educaționale en_US
dc.subject Proces educațional en_US
dc.subject Cadru referențial en_US
dc.title Cadrul referențial al conceptului de management al evaluării rezultatelor școlare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account