dc.contributor.author |
BOROZAN, Maia |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-27T11:21:54Z |
|
dc.date.available |
2023-02-27T11:21:54Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
BOROZAN, Maia. Configurația universitară a cercetării pedagogice. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020. Vol. 3: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice. Chişinău: UST, 2020, pp.120-125. ISBN 978-9975-76-314-1. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-311-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-314-1 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4290 |
|
dc.description |
Articolul prezintă argumente privind importanța activității de cercetare pedagogică universitară, necesitatea monitorizării proceselor de investigație și inovare a educației în acord cu exigențele comunității științifice în plan național și internațional. Conținutul articolului demonstrează impactul creării rețelelor de comunicare științifică profesională și a cooperării universitare pentru motivarea universitarilor, atragerea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în cercetarea pedagogică, în organizarea evenimentelor științifice pentru validarea strategiilor funcționale de transfer al inovațiilor pedagogice și promovarea valorilor științei în perspectiva dezvoltării instituționale prin realizarea eficace a funcției de cercetare a universității. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article presents arguments regarding the importance of the pedagogical research activity at the university level, the need to monitor the processes of investigation and innovation in education in accordance with the requirements of the scientific community at a national and international level. The content of the article is dedicated to demonstrating the impact of creating professional scientific communication networks and university cooperation as to motivate academic staff, attracting bachelor, master and doctoral students into pedagogical research, by organizing scientific events that contribute to validating functional transfer strategies of pedagogical innovations and promoting the values of science, in the perspective of institutional development, by effectively accomplishing the research function of the university. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
Pedagogical research |
en_US |
dc.subject |
Professional scientific communication networks |
en_US |
dc.subject |
University cooperation |
en_US |
dc.subject |
Cercetare pedagogică |
en_US |
dc.subject |
Rețelele de comunicare științifică profesională |
en_US |
dc.subject |
Cooperare universitară |
en_US |
dc.title |
Configurația universitară a cercetării pedagogice |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |