dc.contributor.author |
ANTIP, Crina -Ramona |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-27T10:25:12Z |
|
dc.date.available |
2023-02-27T10:25:12Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
ANTIP, Crina -Ramona. Platforme și aplicații moderne de predare a disciplinei limba și literatura română. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020. Vol. 3: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice. Chişinău: UST, 2020, pp.97-101. ISBN 978-9975-76-314-1. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-311-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-314-1 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4287 |
|
dc.description |
În zilele noastre, informaţia reprezintă una dintre resursele cele mai de preţ ale omenirii, o resursă naturală, neconsumabilă, un element al infrastructurii. Utilizarea mediilor virtuale educaționale sunt benefice pentru orice persoană care este interesată de dezvoltarea și imbogațirea performanței sale profesionale. Cu siguranță, după toate aceste lecții on-line, mediul virtual va schimba treptat, treptat fața învățământului romanesc. |
en_US |
dc.description.abstract |
Nowadays, information is one of the most precious resources of mankind, a natural, no consumable resource, an element of infrastructure. The use of virtual educational environments is beneficial for anyone who is interested in developing and enriching their professional performance. Certainly, after all these online lessons, the virtual environment will gradually change the face of Romanian education. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
Virtual educational |
en_US |
dc.subject |
Professional performance |
en_US |
dc.subject |
Creativity |
en_US |
dc.subject |
Educație virtuală |
en_US |
dc.subject |
Performanță profesională |
en_US |
dc.subject |
Creativitate |
en_US |
dc.title |
Platforme și aplicații moderne de predare a disciplinei limba și literatura română |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |