REPOZITORIU UPSC

Eficientizarea colaborării dintre grădiniţă şi familie prin parteneriatul educaţional

Show simple item record

dc.contributor.author ANDRASCIUC, Vasilica
dc.date.accessioned 2023-02-27T10:16:39Z
dc.date.available 2023-02-27T10:16:39Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation ANDRASCIUC, Vasilica. Eficientizarea colaborării dintre grădiniţă şi familie prin parteneriatul educaţional. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020. Vol. 3: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice. Chişinău: UST, 2020, pp.93-96. ISBN 978-9975-76-314-1. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-311-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-314-1
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4286
dc.description Familia nu este numai primul adăpost al copilului, ci este şi prima bază de lansare a lui în lume. Pentru a-şi îndeplini acest rol familia trebuie să se deschidă lumii, oferind copilului posibilitatea de a pătrunde în ea. Familia este primul iniţiator sociocultural al copilului. Activitatea cu părinţii, ca parteneri, pentru a asigura dezvoltarea copilului in programul educativ din grădiniţă, poate deveni un start bun pentru a crea părinţilor respect de sine, încredere în competenţele lor, făcându-i mai buni. Grădiniţa este prima treapta a sistemului de învăţământ, de aceea e important ca părinţii să se implice în programul educativ încă de la început, căci doar aşa îşi vor forma deprinderi de parteneriat cu grădiniţa si, implicit, cu educatoarea. en_US
dc.description.abstract The family is not only the first shelter of the child, but is also the first launching base in the world. In order to fulfill this role, the family must be open to the world, giving the child the opportunity to enter it. The family is the first socio-cultural initiator of the child. The activity with parents, as partners, to ensure the development of the child in the kindergarten educational program, can become a good start to create parent’s self-confidence, confidence in their competences, making them better. The kindergarten is the first step of the education system, which is why it is important for parents to get involved in the educational program from the beginning, as this is how they will form partnerships with the kindergarten and, implicitly, with the educator. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject Kindergarten en_US
dc.subject Family en_US
dc.subject Preschool en_US
dc.subject Collaboration en_US
dc.subject Educational partnership en_US
dc.subject Adaptation en_US
dc.subject Grădiniţă en_US
dc.subject Familie en_US
dc.subject Preşcolar en_US
dc.subject Colaborare en_US
dc.subject Parteneriat educaţional en_US
dc.subject Adaptare en_US
dc.title Eficientizarea colaborării dintre grădiniţă şi familie prin parteneriatul educaţional en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account