REPOZITORIU UPSC

Obiectul și problematica pedagogiei contemporane

Show simple item record

dc.contributor.author VINNICENCO, Elena
dc.date.accessioned 2023-02-27T09:08:55Z
dc.date.available 2023-02-27T09:08:55Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation VINNICENCO, Elena. Obiectul și problematica pedagogiei contemporane. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020, vol. 2 : Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogie şi Pedagogie în Învăţământul Preşcolar şi Primar. Chişinău: UST, 2020, pp. 276-280. ISBN 978-9975- 76-313-4. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-311-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-313-4
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4283
dc.description Pedagogia are un caracter dinamic, deschis permanentelor schimbări apărute în domeniul educaţiei. Pedagogia contemporană studiază structura şi funcţiile educaţiei prin metodologii de cercetare specifice. Aceasta vizează scopul de a descoperi şi valorifica legităţi, principii şi norme de acţiune educaţională. en_US
dc.description.abstract The pedagogy has a dynamic character, open towards the permanent changes that appear in the field of education. The contemporary pedagogy studies the structure and the functions of education through specific research methodologies. It targets the goal of discovering and valuing the regularities, principles and norms of educational action. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Educație en_US
dc.subject Cercetare în educaţie en_US
dc.subject Instruire en_US
dc.subject Education en_US
dc.subject Research in education en_US
dc.subject Training en_US
dc.title Obiectul și problematica pedagogiei contemporane en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account