dc.contributor.author |
VINNICENCO, Elena |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-27T09:08:55Z |
|
dc.date.available |
2023-02-27T09:08:55Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
VINNICENCO, Elena. Obiectul și problematica pedagogiei contemporane. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020, vol. 2 : Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogie şi Pedagogie în Învăţământul Preşcolar şi Primar. Chişinău: UST, 2020, pp. 276-280. ISBN 978-9975- 76-313-4. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-311-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-313-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4283 |
|
dc.description |
Pedagogia are un caracter dinamic, deschis permanentelor schimbări apărute în domeniul educaţiei. Pedagogia contemporană studiază structura şi funcţiile educaţiei prin metodologii de cercetare specifice. Aceasta vizează scopul de a descoperi şi valorifica legităţi, principii şi norme de acţiune educaţională. |
en_US |
dc.description.abstract |
The pedagogy has a dynamic character, open towards the permanent changes that appear in the field of education. The contemporary pedagogy studies the structure and the functions of education through specific research methodologies. It targets the goal of discovering and valuing the regularities, principles and norms of educational action. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Educație |
en_US |
dc.subject |
Cercetare în educaţie |
en_US |
dc.subject |
Instruire |
en_US |
dc.subject |
Education |
en_US |
dc.subject |
Research in education |
en_US |
dc.subject |
Training |
en_US |
dc.title |
Obiectul și problematica pedagogiei contemporane |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |