REPOZITORIU UPSC

Continuitatea – condiție inerentă a educației copiilor de 6-9 ani

Show simple item record

dc.contributor.author PASCARI, Valentina
dc.date.accessioned 2023-02-27T08:20:43Z
dc.date.available 2023-02-27T08:20:43Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation PASCARI, Valentina. Continuitatea – condiție inerentă a educației copiilor de 6-9 ani. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020, vol. 2 : Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogie şi Pedagogie în Învăţământul Preşcolar şi Primar. Chişinău: UST, 2020, pp. 237-242. ISBN 978-9975- 76-313-4. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-311-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-313-4
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4276
dc.description Informațiile abordate în articolul „Continuitatea – condiție inerentă a educației copiilor de 6-9 ani” prezintă o întemeiere teoretică a conceptului de continuitate, fiind bazată pe dovezi științifice în domeniu. Esenţa conţinutului este dată de noţiunea „continuitate” ca un proces complex, care presupune existenţa unor disponibilităţi specifice pentru educația copiilor de 6-9 ani. Se evidenţiază ideea că fenomenul continuității este un proces de dezvoltare evolutivă a individului la fiecare treaptă a sistemului de învățământ continuu, ca urmare, crearea unui sistem de condiții, care ar favoriza trecerea lejeră a copiilor de la grădiniță la școală. Aşadar, în faţa şcolii se ridică o problemă majoră, care nu trebuie să rămână în fundal, ci, alimentată teoretic şi metodologic, să constituie piatra de încercare a calităţii educaţiei copiilor de 6-9 ani din perspectiva continuității. en_US
dc.description.abstract The information addressed in the article "Continuity - an inherent condition of the education of children aged 6-9" presents a theoretical basis for the concept of continuity, being based on scientific evidence in the field. The essence of the content is given by the notion of “continuity” as a complex process, which presupposes the existence of specific availabilities for the education of children aged 6-9. The idea that the phenomenon of continuity is a process of evolutionary development of the individual at each stage of the continuous education system is highlighted, as a result, the creation of a system of conditions, which would favor the easy transition of children from kindergarten to school. Therefore, in front of the school there is a major problem, which should not remain in the background, but, fed theoretically and methodologically, to be the cornerstone of the quality of education of children aged 6-9 from the perspective of continuity. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Educație en_US
dc.subject Învăţământ primar en_US
dc.subject Etape de învățare en_US
dc.subject Education en_US
dc.subject Primary education en_US
dc.subject Learning stages en_US
dc.title Continuitatea – condiție inerentă a educației copiilor de 6-9 ani en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account