dc.contributor.author |
PANICO, Vasile |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-26T06:39:48Z |
|
dc.date.available |
2023-02-26T06:39:48Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
PANICO, Vasile. Esența și structura procesului de instruire. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020, vol. 2 : Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogie şi Pedagogie în Învăţământul Preşcolar şi Primar. Chişinău: UST, 2020, pp. 231-236. ISBN 978-9975- 76-313-4. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-311-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-313-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4269 |
|
dc.description |
Articolul este consacrat analizei și dezvoltării conceptului de instruire. În lucrare se elucidează, se nominalizează și se caracterizează etapele activității de instruire. O atenție specifică se acordă evidențierii condițiilor psihopedagogice de realizare a relațiilor dintre activitatea de predare și activitatea de învățare și caracterizării etapelor activității de învățare. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article is devoted to analyzing and enabling the concept of training. In the paper, the stages of the training activity can be elucidated, nominated and identified. A specific attention is given in psychopedagogical conditions to achieve a relationship in terms of teaching and learning functions and characterization of the stages of learning activities. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Pedagogie |
en_US |
dc.subject |
Instruire |
en_US |
dc.subject |
Activitate de predare |
en_US |
dc.subject |
Activitate de învățare |
en_US |
dc.subject |
Pedagogy |
en_US |
dc.subject |
Training |
en_US |
dc.subject |
Teaching Activities |
en_US |
dc.subject |
Learning Activities |
en_US |
dc.title |
Esența și structura procesului de instruire |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |