dc.contributor.author |
NOUR, Alexandra |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-26T06:30:51Z |
|
dc.date.available |
2023-02-26T06:30:51Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
NOUR, Alexandra. Aspecte metodologice ale învățării prin cooperare în învățământul primar. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020, vol. 2 : Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogie şi Pedagogie în Învăţământul Preşcolar şi Primar. Chişinău: UST, 2020, pp. 217-221. ISBN 978-9975- 76-313-4. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-311-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-313-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4267 |
|
dc.description |
Învățarea prin cooperare este o strategie de instruire structurată și sistematizată a grupurilor mici de elevi, astfel încât aceștia să poată lucra împreună urmând ca fiecare membru al grupului să-și îmbunătățească performanțele proprii și să contribuie la creșterea performanțelor celorlalți membri ai grupului. Învățarea prin cooperare răspunde diferitelor obiective. Într-o situație de învățare prin cooperare, interacțiunea este caracterizată de o interdependență pozitivă dintre obiectiv și răspunderea individuală. Ea poate servi aprofundării conceptelor deja cunoscute, introducerii unor noi concepte, perfecționării abilităților, stimulării intereselor și motivarea învățării etc. |
en_US |
dc.description.abstract |
Cooperative learning is a strategy of structured and systemized training of small groups of students, so that they can work together for each group member to improve their own performance and contribute to increasing the performance of other group members. Cooperative learning meets different objectives. In a cooperative learning situation, the interaction is characterized by a positive interdependence between the goal and individual responsibility. It can serve to deepen already known concepts, introduce new concepts, improve skills, stimulate interests and motivate learning, etc. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Proces educațional |
en_US |
dc.subject |
Învățare prin cooperare |
en_US |
dc.subject |
Strategie educaţională |
en_US |
dc.subject |
Educational process |
en_US |
dc.subject |
Cooperative learning |
en_US |
dc.subject |
Educational strategy |
en_US |
dc.title |
Aspecte metodologice ale învățării prin cooperare în învățământul primar |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |