REPOZITORIU UPSC

Aspecte metodologice ale învățării prin cooperare în învățământul primar

Show simple item record

dc.contributor.author NOUR, Alexandra
dc.date.accessioned 2023-02-26T06:30:51Z
dc.date.available 2023-02-26T06:30:51Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation NOUR, Alexandra. Aspecte metodologice ale învățării prin cooperare în învățământul primar. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020, vol. 2 : Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogie şi Pedagogie în Învăţământul Preşcolar şi Primar. Chişinău: UST, 2020, pp. 217-221. ISBN 978-9975- 76-313-4. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-311-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-313-4
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4267
dc.description Învățarea prin cooperare este o strategie de instruire structurată și sistematizată a grupurilor mici de elevi, astfel încât aceștia să poată lucra împreună urmând ca fiecare membru al grupului să-și îmbunătățească performanțele proprii și să contribuie la creșterea performanțelor celorlalți membri ai grupului. Învățarea prin cooperare răspunde diferitelor obiective. Într-o situație de învățare prin cooperare, interacțiunea este caracterizată de o interdependență pozitivă dintre obiectiv și răspunderea individuală. Ea poate servi aprofundării conceptelor deja cunoscute, introducerii unor noi concepte, perfecționării abilităților, stimulării intereselor și motivarea învățării etc. en_US
dc.description.abstract Cooperative learning is a strategy of structured and systemized training of small groups of students, so that they can work together for each group member to improve their own performance and contribute to increasing the performance of other group members. Cooperative learning meets different objectives. In a cooperative learning situation, the interaction is characterized by a positive interdependence between the goal and individual responsibility. It can serve to deepen already known concepts, introduce new concepts, improve skills, stimulate interests and motivate learning, etc. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Proces educațional en_US
dc.subject Învățare prin cooperare en_US
dc.subject Strategie educaţională en_US
dc.subject Educational process en_US
dc.subject Cooperative learning en_US
dc.subject Educational strategy en_US
dc.title Aspecte metodologice ale învățării prin cooperare în învățământul primar en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account