REPOZITORIU UPSC

Învăţarea la distanţă pe timp de criză pandemică

Show simple item record

dc.contributor.author MUNTEANU, Tamara
dc.contributor.author CHIHAI, Vera
dc.date.accessioned 2023-02-26T06:27:38Z
dc.date.available 2023-02-26T06:27:38Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation MUNTEANU, Tamara, CHIHAI, Vera. Învăţarea la distanţă pe timp de criză pandemică. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020, vol. 2 : Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogie şi Pedagogie în Învăţământul Preşcolar şi Primar. Chişinău: UST, 2020, pp. 213-216. ISBN 978-9975- 76-313-4. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-311-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-313-4
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4266
dc.description Articolul reflectă învățământul din timpul crizei pandemice. Este reflectat conceptul de învățământ la distanță; modalități de organizare, tehnologii / platforme implementate (Email, Zoom, Classroom, Skype, Messenger, Viber, Google Forms etc.); caracteristicile procesului educativ la distanţă; modalităţi / căi de motivare a elevului / studentului pentru a învăţa în izolare, precum și dezavantajele învățării online. en_US
dc.description.abstract The article reflects on education during the pandemic crisis. The concept of distance learning is reflected; ways of organization, technologies / platforms implemented (Email, Zoom, Classroom, Skype, Messenger, Viber, Google Forms, etc.); the characteristics of the distance educational process; ways / ways to motivate the student to learn in isolation, as well as the disadvantages of online learning. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Învățământ la distanță en_US
dc.subject Platformă educaţională en_US
dc.subject Distance learning en_US
dc.subject Educational platform en_US
dc.title Învăţarea la distanţă pe timp de criză pandemică en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account