dc.contributor.author |
ГЕРЛОВАН, Ольга |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-24T11:52:23Z |
|
dc.date.available |
2023-02-24T11:52:23Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
ГЕРЛОВАН, Ольга. Организация читательского труда учащегося как условие "понимания читаемого". Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020. Vol. 3: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice. Chişinău: UST, 2020, pp.71-75. ISBN 978-9975-76-314-1. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-311-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-314-1 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4261 |
|
dc.description |
Articol prezintă una dintre opțiunile de organizare a activității de lectură la citirea unei poezii a poetului rus V. Bryusov „Dagger”/ „Кинжал” (1903/1904). Se prezintă organizarea lecturii colective a poemului, o lectură lentă, în timpul căreia sunt propuse sarcinii care dezvoltă și învață elevii să-și formulize argumentat gândurile. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article presents one of the variants of the organization of the students’ reading work while reading the Russian poet Brusov’s poem «Кинжал»/ “The Dagger” (1903/ 1904). It illustrates the collective reading of the poem, a slow reading in the process of which there are offered and set tasks for developing and teaching them to formulate their thoughts arguably. |
en_US |
dc.language.iso |
ru |
en_US |
dc.subject |
Reading |
en_US |
dc.subject |
Understanding literary text |
en_US |
dc.subject |
Philological task |
en_US |
dc.subject |
Lectura |
en_US |
dc.subject |
Înțelegerea textului literar |
en_US |
dc.subject |
Sarcină filologică |
en_US |
dc.title |
Организация читательского труда учащегося как условие "понимания читаемого" |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |