REPOZITORIU UPSC

Aspecte psihopedagogice ale implementării învățării mixte

Show simple item record

dc.contributor.author BUREA, Svetlana
dc.date.accessioned 2023-02-24T11:26:07Z
dc.date.available 2023-02-24T11:26:07Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation BUREA, Svetlana. Aspecte psihopedagogice ale implementării învățării mixte . Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020. Vol. 3: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice. Chişinău: UST, 2020, pp.61-65. ISBN 978-9975-76-314-1. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-311-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-314-1
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4259
dc.description Învățarea mixtă este stilul inovativ de învățare apreciat pentru flexibilitate, promovarea învățării individualizate și oportunitatea de a antrena în procesul educațional variate resurse didactice care corespund necesităților reale de formare ale elevului modern. Literatura de specialitate prezintă șase modele de bază ale acestui stil care pot fi aplicate în dependență de prioritățile și valorile contextului educațional existent. Sunt avantaje cât și dezavantaje ale aplicării învățării mixte. Printre avantaje se remarcă sporirea motivației elevilor, crearea de conținut didactic mai personalizat care va contribui la dezvoltarea autonomiei și responsabilității elevului și desigur o eficiență mai mare în formarea de cunoștințe și competențe. Unul din aspectele critice ale implementării învățării mixte este cultura de învățare. Dezvoltarea ei necesită timp și planificare strategică iar fondarea ei are la bază filozofia școlii în care este aplicată. en_US
dc.description.abstract Blended learning is the innovative learning style appreciated for flexibility, the chance of developing individualized learning, and the opportunity of using various teaching resources that correspond to the real training needs of the modern student. The literature presents six basic models of this innovative style that can be applied depending on the priorities and values of the existing educational context. There are advantages and disadvantages while using blended learning. Among the benefits we can mention increased student motivation, the creation of more personalized teaching content that will contribute to the development of student autonomy and responsibility, and of course greater efficiency in the formation of knowledge and competences. One of the critical aspects of implementing blended learning is the school learning culture. To develop it requires time and strategic design and its foundation is based on the philosophy of the school in which it is applied. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject Blended learning en_US
dc.subject Virtual model en_US
dc.subject Knowledge en_US
dc.subject Skills en_US
dc.subject Collaboration en_US
dc.subject Communication en_US
dc.subject Autonomy en_US
dc.subject School culture en_US
dc.subject Învățarea mixtă en_US
dc.subject Model virtual en_US
dc.subject Cunoștințe en_US
dc.subject Competențe en_US
dc.subject Colaborare en_US
dc.subject Comunicare en_US
dc.subject Autonomie en_US
dc.subject Cultura școlară en_US
dc.title Aspecte psihopedagogice ale implementării învățării mixte en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account