REPOZITORIU UPSC

Practical guidelines to the planning of a listening lesson based on task-based learning approach

Show simple item record

dc.contributor.author BURDUJAN, Radu
dc.date.accessioned 2023-02-24T11:17:15Z
dc.date.available 2023-02-24T11:17:15Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation BURDUJAN, Radu. Practical guidelines to the planning of a listening lesson based on task-based learning approach. Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020. Vol. 3: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice. Chişinău: UST, 2020, pp.55-60. ISBN 978-9975-76-314-1. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-311-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-314-1
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4258
dc.description Ascultarea joacă un rol fundamental în dobândirea limbajului, făcând posibilă interacțiunea orală dintre cursanți. Accentul pe dezvoltarea abilităților de ascultare, precum și aplicarea strategiilor de ascultare, îi va ajuta pe studenți să înțeleagă conținuturile în limba engleză și să obțină un succes mai mare în învățarea limbii engleze. De aceea, este necesară o proiectare corectă a planificării unității de ascultare. Este important ca profesorul să ofere diferite activități de ascultare în timpul lecțiilor pentru a se angaja activ în procesul de ascultare. În prezent, materialele autentice de ascultare sunt considerate unele dintre cele mai mari resurse de dezvoltare a competențelor de ascultare pentru EFL, care ar trebui să fie incluse la lecțiile de engleză. Cu toate acestea, chiar dacă ascultătorii înțeleg toate cuvintele textului, pot avea dificultăți semnificative în înțelegerea întregului sens, dacă nu sunt familiarizați cu contextul. en_US
dc.description.abstract Listening plays a fundamental role in the language acquisition, making possible the oral interaction between the learners. A focus on listening skills development as well as the application of listening strategies will help learners to decode English input and achieve bigger success in English learning. That’s why a correct designing of Listening Unit Planning Sheet is imperative. It is important for the teacher to provide different listening activities during the lessons to become actively engaged in the listening process. Nowadays authentic listening materials are considered as one of the greatest resources of teaching listening skills for EFL which should be included in EFL classes. Nevertheless, even if listeners understand all the text words, they may have significant difficulties in comprehending the whole meaning if they are not familiar with the context. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.subject Listening skill en_US
dc.subject Active listening en_US
dc.subject Oral communication en_US
dc.subject Listening unit planning sheet en_US
dc.subject Listening activities en_US
dc.subject Listening input en_US
dc.subject Competențe de ascultare en_US
dc.subject Ascultare activă en_US
dc.subject Comunicare orală en_US
dc.subject Fișă de planificare a unității de ascultare en_US
dc.subject Activități de ascultare en_US
dc.subject Conținut de ascultare en_US
dc.title Practical guidelines to the planning of a listening lesson based on task-based learning approach en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account