REPOZITORIU UPSC

La démarche textuelle réflexive dans l’enseignement et l’apprentissage du FLE

Show simple item record

dc.contributor.author ADAM, Irina
dc.date.accessioned 2023-02-24T11:07:51Z
dc.date.available 2023-02-24T11:07:51Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation ADAM, Irina. La démarche textuelle réflexive dans l’enseignement et l’apprentissage du FLE. Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020. Vol. 3: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice. Chişinău: UST, 2020, pp.50-54. ISBN 978-9975-76-314-1. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-311-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-314-1
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4257
dc.description Făcând o scurtă incursiune în istoricul demersului reflexiv, am încercat să ilustrăm felul în care reflexivitatea, ca şi aspect didactic în general, şi demersul textual reflexiv, în special, se înscrie în politica educaţională, impusă de noul Curriculum pentru limbi străine, în vederea dezvoltării competenţei comunicative. Prin urmare, am venit cu o formulare proprie a etapelor demersului textual reflexiv în contextul predării/învăţării limbii franceze, insistând pe tipurile de gândire reflexivă şi impactul acestora pe text, pentru a pune in valoare ponderea DR în promovarea unei pedagogii inovatore. en_US
dc.description.abstract Conducting a research into the history of the reflective approach, we tried to explain the way in which the reflectivity as a didactic aspect, the textual reflective approach in particular can be part of the educational policy required by the New Curriculum of the foreign languages with the purpose of developing the communicative competence. Thus, we came up with own reforms of the stages of the textual reflective approach in teaching learning-learning of the French language. We insisted on the types of the Reflective Thinking and their impact on the text in order to value the proportion of the Reflective Approach in promoting an innovative pedagogy. en_US
dc.language.iso fr en_US
dc.subject Reflectivity en_US
dc.subject Reflective approach en_US
dc.subject Textual reflective approach en_US
dc.subject Competence en_US
dc.subject Reflexivitate en_US
dc.subject Demers reflexiv (DR) en_US
dc.subject Demers textual reflexiv (DTR) en_US
dc.subject Competență. en_US
dc.title La démarche textuelle réflexive dans l’enseignement et l’apprentissage du FLE en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account