REPOZITORIU UPSC

Starea psihofiziologică a elevilor claselor liceale în condițiile procesului educațional la distanță

Show simple item record

dc.contributor.author COȘCODAN, Diana
dc.contributor.author MOȘANU-ȘUPAC, Lora
dc.date.accessioned 2023-02-22T19:06:10Z
dc.date.available 2023-02-22T19:06:10Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation COȘCODAN, Diana, MOȘANU-ȘUPAC, Lora. Starea psihofiziologică a elevilor claselor liceale în condițiile procesului educațional la distanță. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020, vol. 1 : Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii. Chişinău: UST, 2020, pp. 113-116. ISBN 978-9975-76-312-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-311-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-312-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4247
dc.description În articol sunt prezentate datele referitoare la impactul procesului educațional la distanță asupra unor funcții fiziologice și stării emoționale ale elevilor claselor liceale. S-a stabilit creșterea numărului de elevi cu dereglări funcționale cardiace și respiratorii și cu simptome subclinice ale anxietății. en_US
dc.description.abstract The article presents data on the impact of the distance learning process on some physiological and emotional state of high school students. It has been established that the number of students with functional cardiac and respiratory disorders and subclinical symptoms of anxiety has increased. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Impactul procesului educațional la distanță en_US
dc.subject Impact of the distance education process en_US
dc.subject Statutului psihofiziologic al elevilor en_US
dc.subject Psychophysiological status of the students en_US
dc.title Starea psihofiziologică a elevilor claselor liceale în condițiile procesului educațional la distanță en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account