dc.contributor.author |
COȘCODAN, Diana |
|
dc.contributor.author |
MOȘANU-ȘUPAC, Lora |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-22T19:06:10Z |
|
dc.date.available |
2023-02-22T19:06:10Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
COȘCODAN, Diana, MOȘANU-ȘUPAC, Lora. Starea psihofiziologică a elevilor claselor liceale în condițiile procesului educațional la distanță. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020, vol. 1 : Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii. Chişinău: UST, 2020, pp. 113-116. ISBN 978-9975-76-312-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-311-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-312-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4247 |
|
dc.description |
În articol sunt prezentate datele referitoare la impactul procesului educațional la distanță asupra unor funcții fiziologice și stării emoționale ale elevilor claselor liceale. S-a stabilit creșterea numărului de elevi cu dereglări funcționale cardiace și respiratorii și cu simptome subclinice ale anxietății. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article presents data on the impact of the distance learning process on some physiological and emotional state of high school students. It has been established that the number of students with functional cardiac and respiratory disorders and subclinical symptoms of anxiety has increased. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Impactul procesului educațional la distanță |
en_US |
dc.subject |
Impact of the distance education process |
en_US |
dc.subject |
Statutului psihofiziologic al elevilor |
en_US |
dc.subject |
Psychophysiological status of the students |
en_US |
dc.title |
Starea psihofiziologică a elevilor claselor liceale în condițiile procesului educațional la distanță |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |