REPOZITORIU UPSC

Aspecte metodologice ale evaluării compunerilor în clasele primare

Show simple item record

dc.contributor.author GOLUBIȚCHI, Silvia
dc.date.accessioned 2023-02-22T14:18:57Z
dc.date.available 2023-02-22T14:18:57Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation GOLUBIȚCHI, Silvia. Aspecte metodologice ale evaluării compunerilor în clasele primare. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020, vol. 2 : Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogie şi Pedagogie în Învăţământul Preşcolar şi Primar. Chişinău: UST, 2020, pp. 169-173. ISBN 978-9975- 76-313-4. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-311-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-313-4
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4241
dc.description Compunerea constituie cadrul cel mai potrivit capacităților de exprimare a elevilor. Ele constituie un mijloc important în educația elevilor: le trezesc emoții, îi învață a aprecia cele văzute și retrăite, le dezvoltă capacitatea elevilor de a observa, de a stabili legăturile de cauzalitate dintre fenomene, evenimente, fapte, compară, contrapune, concluzionează. Ele oferă elevilor posibilitatea să aplice o serie de cunoștințe însușite în cadrul altor discipline de învățământ, le formează deprinderea de a deosebi esențialul de neesențial, de a observa și prezenta caracteristicile unor obiecte și fenomene, de a aduna material în legătură cu o anumită temă, de a-l sistematiza. Actualmente compunerile se evaluează în baza criteriilor de succes, anunțate elevilor. en_US
dc.description.abstract Composition is the most appropriate framework for students' expressive abilities. They are an important means in educating students: they arouse their emotions, teach them to appreciate what is seen and relived, develop their students' ability to observe, to establish causal links between phenomena, events, facts, compare, contrast, conclude. They offer students the opportunity to apply a range of knowledge acquired in other educational disciplines, train them to distinguish the essential from the non-essential, to observe and present the characteristics of objects and phenomena, to gather material related to a particular topic, to systematize it. Currently, the compositions are evaluated based on the success criteria announced to the students. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Didactica limbii române en_US
dc.subject Metode de evaluare a compunerei en_US
dc.subject Învăţământ primar en_US
dc.subject Didactics of the romanian language en_US
dc.subject Composition evaluation methods en_US
dc.subject Primary education en_US
dc.title Aspecte metodologice ale evaluării compunerilor în clasele primare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account