dc.contributor.author |
GOLUBIȚCHI, Silvia |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-22T14:18:57Z |
|
dc.date.available |
2023-02-22T14:18:57Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
GOLUBIȚCHI, Silvia. Aspecte metodologice ale evaluării compunerilor în clasele primare. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020, vol. 2 : Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogie şi Pedagogie în Învăţământul Preşcolar şi Primar. Chişinău: UST, 2020, pp. 169-173. ISBN 978-9975- 76-313-4. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-311-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-313-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4241 |
|
dc.description |
Compunerea constituie cadrul cel mai potrivit capacităților de exprimare a elevilor. Ele constituie un mijloc important în educația elevilor: le trezesc emoții, îi învață a aprecia cele văzute și retrăite, le dezvoltă capacitatea elevilor de a observa, de a stabili legăturile de cauzalitate dintre fenomene, evenimente, fapte, compară, contrapune, concluzionează. Ele oferă elevilor posibilitatea să aplice o serie de cunoștințe însușite în cadrul altor discipline de învățământ, le formează deprinderea de a deosebi esențialul de neesențial, de a observa și prezenta caracteristicile unor obiecte și fenomene, de a aduna material în legătură cu o anumită temă, de a-l sistematiza. Actualmente compunerile se evaluează în baza criteriilor de succes, anunțate elevilor. |
en_US |
dc.description.abstract |
Composition is the most appropriate framework for students' expressive abilities. They are an important means in educating students: they arouse their emotions, teach them to appreciate what is seen and relived, develop their students' ability to observe, to establish causal links between phenomena, events, facts, compare, contrast, conclude. They offer students the opportunity to apply a range of knowledge acquired in other educational disciplines, train them to distinguish the essential from the non-essential, to observe and present the characteristics of objects and phenomena, to gather material related to a particular topic, to systematize it. Currently, the compositions are evaluated based on the success criteria announced to the students. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Didactica limbii române |
en_US |
dc.subject |
Metode de evaluare a compunerei |
en_US |
dc.subject |
Învăţământ primar |
en_US |
dc.subject |
Didactics of the romanian language |
en_US |
dc.subject |
Composition evaluation methods |
en_US |
dc.subject |
Primary education |
en_US |
dc.title |
Aspecte metodologice ale evaluării compunerilor în clasele primare |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |