REPOZITORIU UPSC

Instruirea problematizată - forţă integratoare a activităţii creative la elevii de vârstă școlară mică

Show simple item record

dc.contributor.author FLUIERAR, Valentina
dc.date.accessioned 2023-02-21T14:08:51Z
dc.date.available 2023-02-21T14:08:51Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation FLUIERAR, Valentina. Instruirea problematizată - forţă integratoare a activităţii creative la elevii de vârstă școlară mică. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020, vol. 2 : Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogie şi Pedagogie în Învăţământul Preşcolar şi Primar. Chişinău: UST, 2020, pp. 162-168. ISBN 978-9975- 76-313-4. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-311-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-313-4
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4225
dc.description Problema abordată reflectă aspectele esențiale ale activităţii creative la elevii de vârstă şcolară mică. Elementul dominant în gestionarea mijloacelor didactice eficiente pentru soluţionarea problemei date constă în aspectul instrumental, operațional apt pentru încadrarea elevului mic în procesul de căutare a relaţiilor dintre obiectele şi fenomenele naturii – proces care asigură formarea premiselor unor moduri generalizate de acţiuni mentale şi practice. Abordarea holistică, în plan didactic, a instruirii problematizate scoate în evidenţă potenţialul său euristic şi activizator, iar rezolvarea sarcinilor-problemă devine rezultatul activităţii creative efectuate de elevi. en_US
dc.description.abstract The issue addressed reflects the essential aspects of creative activity in early age pupils. The dominant element in the management of effective teaching aids for solving the given problem consists in the instrumental, operational aspect suitable for framing the young school age pupils in the process of searching for relationships between objects and natural phenomena – a process that ensures the formation of generalized ways of mental and practical actions. The holistic approach, in didactic plan, of the problematic training highlights its heuristic and activating potential, and the solving of the problem-tasks becomes the result of the creative activity performed by the pupils. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Pedagogie en_US
dc.subject Metode de învăţare en_US
dc.subject Instruire problematizată en_US
dc.subject Învăţământ primar en_US
dc.subject Pedagogy en_US
dc.subject Learning methods en_US
dc.subject Problem-based training en_US
dc.subject Primary education en_US
dc.title Instruirea problematizată - forţă integratoare a activităţii creative la elevii de vârstă școlară mică en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account