dc.contributor.author |
FLUIERAR, Valentina |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-21T14:08:51Z |
|
dc.date.available |
2023-02-21T14:08:51Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
FLUIERAR, Valentina. Instruirea problematizată - forţă integratoare a activităţii creative la elevii de vârstă școlară mică. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020, vol. 2 : Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogie şi Pedagogie în Învăţământul Preşcolar şi Primar. Chişinău: UST, 2020, pp. 162-168. ISBN 978-9975- 76-313-4. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-311-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-313-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4225 |
|
dc.description |
Problema abordată reflectă aspectele esențiale ale activităţii creative la elevii de vârstă şcolară mică. Elementul dominant în gestionarea mijloacelor didactice eficiente pentru soluţionarea problemei date constă în aspectul instrumental, operațional apt pentru încadrarea elevului mic în procesul de căutare a relaţiilor dintre obiectele şi fenomenele naturii – proces care asigură formarea premiselor unor moduri generalizate de acţiuni mentale şi practice. Abordarea holistică, în plan didactic, a instruirii problematizate scoate în evidenţă potenţialul său euristic şi activizator, iar rezolvarea sarcinilor-problemă devine rezultatul activităţii creative efectuate de elevi. |
en_US |
dc.description.abstract |
The issue addressed reflects the essential aspects of creative activity in early age pupils. The dominant element in the management of effective teaching aids for solving the given problem consists in the instrumental, operational aspect suitable for framing the young school age pupils in the process of searching for relationships between objects and natural phenomena – a process that ensures the formation of generalized ways of mental and practical actions. The holistic approach, in didactic plan, of the problematic training highlights its heuristic and activating potential, and the solving of the problem-tasks becomes the result of the creative activity performed by the pupils. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Pedagogie |
en_US |
dc.subject |
Metode de învăţare |
en_US |
dc.subject |
Instruire problematizată |
en_US |
dc.subject |
Învăţământ primar |
en_US |
dc.subject |
Pedagogy |
en_US |
dc.subject |
Learning methods |
en_US |
dc.subject |
Problem-based training |
en_US |
dc.subject |
Primary education |
en_US |
dc.title |
Instruirea problematizată - forţă integratoare a activităţii creative la elevii de vârstă școlară mică |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |